01 June 2010

Coward :p

College life. Kau betul2 buat idop aku jadi rumit. Haha kenapa?? Kenapa buat ia jadi rumit?? Aku rasa bodoh dan terasa dmainkan :p . Benda yg senang btukar jadi sukar. Sangat membuang masa aku ya. Kalau dapat jerit..memang aku dh jerit :) . Tapi ada something ganggu aku utk mjerit..tp xpe..krn tu aku masih bdiri dgn penuh kekuatan. Kekuatan yang Allah berikan. Wehh tolonglah?? Aku ada HATI jugak.

I just want to say that.. Pengampu is going nowhere. They livin’ their own dream,til die.

Haha..bila aku dalam keadaan tak de mood..aku banyak bercakap anything yg boleh buat aku SEDIH.. now aku dah kurang cakap dgn semua FANS aku (formspring stalker :p ) yg btimbun kat luar sana. Sekarang kau patut bhati2, sbb aku rasa aku mampu cakap dekat kau..yang AKU TAHU KAU :p . Aku macam nak kasik soklan dekat kau la.. "I'm to potential to be ur idol?" Hahahaah!! Aku dgr korang nye respon dah..mesti kau cakap "Euwww perasannya" .. so pedulik ape aku?hahah

Aku tak penah mintak kau masuk blog aku..masuk formspring aku..then buat2 mcm kau xpenah tahu psal blog and formspring aku..likeee durhhh??Hari2 kau masuk kot..tanye and ckp bukan2..stop it la..stop pretending..tarak gune lgsung der.. "Eh nice blog..bile start blog?" Pucau kau laaa!! Hahaha :p Siap kadang2 tu..leh ckp kt aku "I juz google ur blog..cari by ADINDA ATIE " euwww?? Macam aku xtawu kau mmg bkk blog aku?? Grrrrr lawak gile kau ni...

Btw aku nak mintak satu je dari kau...kalau kau ade prob dgn aku..or if kau btul2 benci n tasuke aku.. Come forward..and tulislah segala kebencian kau pd aku.. sent me an email to : siti.atie@yahoo.com . Ceritalah dari A sampai Z ape yg kau xpuas..tak perlu kau nk buat benda kecik mcmni kecoh dkt formspring or blog kau..celako badan je :p . COME ON BABE :) kau btul2 takenal aku kot..? Aku boleh dikatakan boleh terima r gak kdg2 any negative thoughts about me..aku kuat dan masih boleh bdiri dgn pkara2 ni..Maybe I can change the way I am, if I look very annoying.Tapi kadang2 aku xsedar..ngeee mgkin hati kau tu penuh JUS CEMBURU..so aku xboleh tlg kau..tayah risau..aku bkn mcm kau or mereka..kena kutuk or serang cket..dh nk mgamuk..nanges2..hahaha tak bukan aku tu :p Dulu time sekolah ade la perangai tu cket..now tidak ade oke?? Aku xperlu sokongan atau org back up aku..dia hanya antara aku dan kau..Why? Sebab kita perlu bertindak BERANI..kalau kau xsuke aku..juz tell me dan aku akan tabik spring dkt kau..salute kau. Sebab kau berani!! Sampai bila nak bdiam diri? Benci aku tapi simpan dlm hati and juz NGUMPAT2 aku? Bg aku nama pelik2..serang formspring aku..tayah laa der..Just say, you watching me everyday aite?hahaha! Sebab tu kau mampu kutuk aku macam2..kau amik berat psal aku.. :p

BTW derr...Im waiting for yours.. But I guess,you won’t dare to do that.. Cause you are.. a coward. I know :)

No comments: