05 June 2010

Kisah Semester 3 :)

Hari ni 4 June 2010 , official nya berakhirlah Semester 3 saya :) Eventho dah abes exam,juz final project baru tamat. So I'm happy with that and I wanna share with u all..everything dat happen to me in Semester 3.

Aq start class sem ni pada Januari..time tu aq xrasa merasa pun cuti sem 2..sbb aq busy utk edit shortfilm last sem. Bila naik kolej pun x efek ape..haaha..orang lain ade la ke excited tan dia..aku lgsung elekkk..aha!.. Januari aku sgt busy..aku kena hendel utk Filmuda thinggy..yang mn mmg aku dh dlantik sbg event manager Filmuda. So everything yg kena mgena nan Filmuda nak tanak aku kena ada.. screening.Frinjan.Apekes.Blogparty..mcm2..eventho ada yg last minit tpaksa tukar plan..and kena caras oleh pihak KLMU..but then..its ok..ia tetap berjaya.Cuma biasalah mulut2 org yg xbuat keje..if ade yg x perfect..mestilah jari dia..dtunding dkt aku kan..tp aq xheran pon.. :) Benda tu aq anggap sbg komen2 membina buat diri aku.

Semester ni jgk aku busy with MPP thing..hendel orientasi..again aq xmerasa cuti sem..aha :) . Hendel event2 Media Studies. Alhamdulillah aku gembira bila org atasan mpercayai hasil kerja aku. Masa buat Screening, aku kena sound hari2..kena jumpe org itu ini hari2..aku gune duit aku utk buat mcm2 dlu..aku cube pastikan everything ok..tp akhirnya suara2 sumbang jgk aku dgr.Hahaha..dia xfikir..ape yg aku lalui? Fikir psal design segala bagai..team punyer ramai2..alih2 abg akem jgk yg siapkan design..kesian aku tgk dia..mata lebam2 xtido siapkan smuanya..dia byk mbantu Broadcast student nye event.

Ermmm sem ni jgk aku rasa aku lebih kedepan..bkenalan dgn ramai org. Aku xtsekat dgn kwn2 broadcast je.. I have my own reasons..dulunya aku xsuka turun basement..semester ni aku dh mcm basement holic..sampai kolej basement..free sikit basement..ahaha :) Tapi mgkin kejadian tu xkan blaku lagi. Entahlah..tlalu byk memori pahit dkt basement tu..kadang2 air mata boleh gugur dekat situ...daripada sekecil2 prob..sehingga sebesar2 prob..basement laa tempatnye..

Semester ni tlalu byk dugaan utk aku..orang mulai benci aku.Tuduh aku hipokrit.Tuduh aku gila kuasa.Tuduh aku kaki ampu.Tuduh aku perampas.Tuduh aku over confident. Aku xphm knp tuduhan2 ni harus dilemparkan pd aku..bckp mgenai hipokrit..hipokrit bmaksud..bmuka2..melayan org tp kt blakang mgutuk..Heyy stupid!..aku kalau xsuka org..mmg aku xlayan terus..mn ade aku buat2 baik nan kau..psal gila kuasa,bila aku suruh buat keje sikit..merungut lebih..aku jgk ke salah tu?? Kaki ampu..mn ceruk dpt cerita nye ntah?ampu tu natang ape?haha..perampas lak..aduiyai!..Kes ni akhir2 sem..3 kes aku tpaksa hadapi..but yeah Truth Always wins kan? Alhamdulillah. Psal over confident lak...mgkin ni aq xsedar..tp setahu aq..aq mmg xconfident ade la..ahahaha..nk buat ape2..mesti aq akan down..then knp leh dpt story aku over confident lak heh?? Tapaham la aku :p.

Semester ni juga KLMU ade tlibat dgn Jom Heboh..and then ade la drg pegi btugas..edar flyers semua..spttutnye aku tlibat..tp ntah camner..aq leh melarikan diri :p . And dekat sinilah aku bertemu dgn SI DIA,yang kononnye dari sem 1 mjejakiku..eh sudahlaa kau :p . Dah dapat aq..bila aku busy cket nk merajuk cam bebudak..kata dh kenal aku..so kau ptt phmla life aku mcm mn kan..knp kau perlu emosi2 sgt bile aku xdpt layan kau :p

Ermmm kes salah faham byk sgt semester ni..aku banyak down sbnarnye sem ni..tp phujung2 sem..aku gembira btemu dgn junior2 Januari yg mhiburkan aku..tp ntahlah currently aku rasa..spt ade sesuatu yg mhalang kami utk jd spt dlu..kecoh n havoc mcm dlu..heee :)

Oklaaa aku rasa ni je kot utk aku ceritakan :) Next Sem start minggu depan..wut the dot?ahahah :p Sem pendek..bulan 8 abes la..hee :) .

Sekian sahaja :p

1 comment:

Jetsetters Clothing said...

sabar la menempuh dugaan wahai adina atie... huhuh