21 June 2010

Hey juz come back from Penang :)

Hey Hey Hey ...

Totally HAPPY .. !!
Jangkaan ku yg mgatakan ianya BOSAN !!
Ternyata MELESET ok !!
ENJOY with my aunty's and cuzie's yang sangat SPORTING !!
Oklaa aku sampai Guar Perahu , Bukit Mertajam pada hari Khamis malam tu :p
Then terus pengsan dekat rumah tu .. esoknya aku and family aku stay dekat Homestay area tu jugak :)
Then adala buat keje2 cket utk wedding and tahlil arwah malam tu..
Selebihnya aku tido je :p
Tahlil malam tu berjalan dgn lancar :) And aku bertemu dengan new cuzie yg xpenah aku kenal :p
Means dua pupu la , tapi yeah enjoy :) Ada sorang kezen ni , nama tarak tau :p
Dia berebut nak amik air dgn aku , last2 dia dh amik dia bg gelas dia dkt aku :)
Yaww sweet'nya dia :p hAHAHA.

Then Sabtu , Majlis kawen'nya. Nothing la nk story sangat :p
Erk eleh biasala kenduri kawen kan .. ade pengantin . kompang . tetamu
Tapi part paling lawak , time tetamu semakin ramai time tu la kami..
masih sibuk siapkan bungkusan utk tetamu. Hahaha :)
Around 2pm , aku and cuzie lain balik Homestay pengsan sampai petang . Entah ape yg penat ntah :p

Malamnyaaaaaaaaaaaaaaaa :) Daaa very best part .. Hahaha
We went to Red Box Gurney Plaza utk karoeke..
Dari Kul 9 pm until 3 am yaww.. tp cket pun xterasa ngantuk or bosan :)
Bilik no 3 akan menjadi kenangan abadi buat kami semua :)
Hey bilik tu besar gila macam if dekat Sogo tu bilik sebelah kaunter tu yg kaca tu..
Hahaha bilik tu ada stage..dance floor..gila bapak ar best.
Then servis gila menarik utk bilik tu :)
Makanan drg antar..haha kalau bilik lain bwkla sdiri kan..
Eventho aku nyanyi 3 lagu je :p
Tapi enjoy sgt..ahaha
Bayangkan if pegi dgn member2 susah sgt nk full'kan lagu..
Tapi dengan cuzie2 aku ni..
Tak sampai 5minit dah 35 list lagu and full
xleh pilih dah..hahaaha sgt gila kan?
Thanks to Angah Syadli sebab treat us karoeke :)
Sayang Angah sangat2 la..
Oh yer kami karoeke seramai 16 orang..with 2 aunty's (my mom and aunty yah)

And today , we went to Mee Udang Pak Su tapi dia tutup :(
Tak dapat laa merasa Mee dia , next time kot :)
And pegi makan Nasi and Kari Ikan .. okla not bad sedap jugak la
Again thanks to Angah Syadli sebab belanja 6meja makan tadi.haha :)
Yeayyyy . Tibala masanya kami berpisah. Salam peluk cium semua.. hehe
Kul 9 tadi sampai KL , lepak AU3 jap then ni baru sampai Cheras :)

Ps : Congrats to MinSha :) <3 ! Congrats to Kak Weeza jgk sbb pregnant !

1 comment:

ziaF mihaR said...

tu la atie spa kta penang membosankn.. gempak la!! penang terbaek!! syg penang sgt2!!