04 June 2010

Jadi MATANG susah ke?

Heyyloo :)

Saya nak bercerita mgenai kematangan..saya mmg xmatang lagi..lagi2 bab FRIENDSHIP :). Saya memilih utk tidak pernah matang dalam hal ni..krn sy tlalu syg FRIENDSHIP saya..bila kita serius dalam FRIENDSHIP..semua pon nak amik serius..so baik kita buat2 manja n xmatang..and bile2 jadi..member2 dh tawu kita mmg jenis mcm tu..ehh,suka hati aku la prinsip aku mcmni..kau tak suka kau diam..tayah nak buat fake page kat formspring then serang aku :p Bodoh!haha

Btw..in family :) Aku tahu aku dah cukup matang..Cuma kadang2 manja dgn Mama.Its normal.aku cakap aku matang sebab..aku je sekarang peluang mama utk bangga dgn ape yg aku ade.so aku kena study smart..buat btul2 dlm broadcasting ni..sbb mama dh ltkkan harapan tinggi utk aku. so aku malas nk semakkan kepala aku dgn benda2 remeh temeh. :p

Aku rasa aku matang..sbb aku gelak bile org carot aku .. dulu org carot SIKIT nye hal je..aku dh mbebel 15page kt blog :p . Tp skang..mcm x effect lgsung..mgkin pengalaman mgajar aku kan?

Dah tu..bagi korang yg sometimes tua dari aku tu..susah sgt ke nak mematangkan diri?Nak bermanja pon bertempat laa sikit..i admit..i pon ade manja2 dgn org..tp btempat cket..heee..

Aku happy..bile aku dpt rasa kematangan ni..aku rasa aku biasa je..tp dh hampir 10 org..tegur aku..ckp aku dh matang..and aku suka pandang ke hadapan..yes..mmg aku suka pandang hadapan..tp sometimes..kena toleh2 jgk k? Heee :)

Someone ckp dkt aku.. "I'm sorry sbb tpaksa cerita everything dekat u..tp u sorang je yg faham situation ni..and i tahu u dh masak dgn situation ni..i takuat u.." haha..someone ni mpunyai masalah spt aku..bile aku bgtaw dia..from A until Z..dia ckp dkt aku "wow! jwpn u gile matang..i try follow ckp u ok" .. aha :p jwpn je matang kot :p hahahaha.

Eh btw, ade BFF aku sorang ni..laki la.. aku citer kt dia psal kes2 gedik yg blaku dkt aku currently...then dia ckp "Minah tu xmatang..xfikir lak pkara sbnar..ntah2 dia yg buat org rasa FUCK dkt dia tu..and psal kwn2 kau lak..if drg ngumpat kau blakang2..tu bkn kwn..tu ANJING.." haha dia sbnarnye emosi lebey harini..so aku mampu gelak je..tp terima kasih beb..lepas chat dgn kau td..aku senyum je..haha :)

ps : cerita dekat sorang je..tibe2 mcm 10 org tahu..salah siapa? sah2 yg sorang tu kan? :p

No comments: