11 November 2011

Hilangnya kau ?

Assalamualaikum ,

Aku kembali lagi sebab lepas aku update entry tadi aku baru prasan KAWAN aku yang aku kata MALAS tu ada update blog jugak .. Tanaklaa dia ingat aku kata dia MALAS lak .. padahal kategori gak tu muahahahah .

Oklah to be honest dgn kau .. Aku dh lama ilang dalam sem ni ..
Tapi mcm aku ckp dgn kau .. aku kuatkan diri ckp ni sem last .. we shud do da best !
Tapi come on la.. if aku semangat sorang2 .. kau macam tu .. macam mana aku ?
Takan aku buat Docu sorang2 / or request join group lain .. ?
3D ?? Hey babe !! Ingat kau spttutnye sem lepas dh boleh final ..
Tapi kau tunggu aku .. sbb kes structure tu ..
Takanlaa aku nk tinggalkan kau sbb masalah2 kau tu ..
Kalaupun kau kata nk extend..jum ! Extend sama2..
Pedulik ape org nk kata kt aku .. ikotkan kawan sgt..
Tapi tu je aku mampu buat ..
Aku xmampu nk bg wang ringgit dkt kau..

Bagi aku .. wlaupun kau diam ..
Aku xrasa kau hilang ..
Wlaupun kawan kau cari kau merata2..
Aku xrasa ape yg dorang rasa..
Sebab hati aku dan hati kau dh bsatu ..
Aku tahu kau ada.. cume aku mgaku..
Aku rasa kosong..sebab xnampak kau..
SMS aku ritu kau xreply
Tetibe kawan kau ckp kau kontek dia
Pergh tsirat hati makkk nok !
Tapi aku okay jer..Hahaha..

Aku lebih cket je semangat dari kau..
If kau still macam ni..aku pon boleh down
Dan mgkin kita tak kemana..

Apa yg tjadi pada kau sebenarnya
Adalah petunjuk..hidayah dari ALLAH SWT..
Hanya padaNYA kau boleh meminta bantuan..
Kembalikan semangat kau..dan Insya'Allah
Kau akan sentiasa dekat dgn keluarga kau .

No comments: