11 November 2011

Malas ? Ubatnya ?

Assalamualaikum ,

Aku sebenarnya tak tahu ape nak jadi dgn aku T_T .
Aku rajin buat keje rumah .. tapi assignment .. sebelah mata pon aku xjeling .
Woih ! Mentang2 kau final sem .. kau nk wat giler kan ??
Like seriyesly .. imagine la mcm mn aku jd malas..
Arini 11/11/11 .. 5 orang kawan .. 2 kenalan rapat .. 1 artis fav BERKAHWIN
Ok tak kenaa mgena lgsung dgn malas aku ni ..

Secara jujur sbb KAWAN aku MALAS .. jadi aku pon turut MALAS ..
Oklaah tuh fair kot .. maju sama2 gagal sama2.. Kah2
*Panggg* terus kena lempang dgn Kechik si comel kuh.. hik2

Aku cari gak ubat2 utk pyakit MALAS aku dan kawan aku ni..
Tapi mcm xjumpe ..
Setahu aku pyakit yg xde ubat..hanyalah MATI..

Aku pernah terbaca bahawa Allah bkata " Tiada siapa dapat mgubah sesuatu kaum itu melainkan diri mereka sendiri " . Haaaaa ! Jadi kalau diri dah fikir MALAS .. MALAS jelaaa jawabnya kan ?

Tapi bile aku cuba tanye diri aku balik .. ape pekdaaahnyee ni nok kau bermalas2an??Untung ke kau malas..dapat ape ?

Fikir fikir..nothing ! xdpt ape dan malas itu perlu dilupekan IT'S USELESS!! Tarak guneeeee ..

Tapi aku masih rasa aku malas T_T .

Aku dah pandai masak kari !! Yeaaaahh..satu kemajuan . Hek2 , Mama kata dah boleh kawen .

Err aku dh lama xbg kata2 aluan pd haters , thanks coz still reading my blog dan paling lawaknya sentiasa menanti aku update blog . Hek2 :) . Seriyesly korang nyawa aku .. tanpa haters aku mgkin tkapai2 lagi mcari diri . HAHAHAHA bapaaaak annoying ayat ni...

Oklaaah.. sebenarnya pd ketika aku update blog ni..aku sgt2 kenyang..ahaahhaa..papai..adios

No comments: