13 August 2009

Aku berjaya tamatkan SEM 1 :)



Yeayyyy setelah 4 kolej aku redah..
Akhirnya buat ptama kali aku bjaya
mhabiskan Semester aku..
yeay2 yeayy aku hepii gilerrr...
harini kelas trakhir kiteorg...
dan selepas ni hanyalah STUDY WEEK..
nk dtg kolej boleh xdtg pon xpe..
Exam akan di adakan pd 29 OGOS 2009
on SATURDAY..cool okayh
wkakakakak...

BUT DA SAD THING IS ...
pasni kiteorg takan bjumpee lg..
yerla sem 1 kan..dari lain2 course..
so maybe ade beberapa org je akan sama..
ermmm..sedih giler..
esp my Ricky syg tuh..haha
dia sem 1 je..sem 2 dia xde dh...
tp dia still in malaysia la..
bulan 12 dia akan pulang sarawak :(
Sedihlahh..
dia je lelaki yg aku rapat dkt KLMUC ni
ermmmmmm sedih sgt2...

Tadi mcm biasa pegi Sogo..
maybe 4 da final time :(
today we sing almost 40 song..
ermmmm lepas geram sgt2...
uwaaaaaaaaaaaaa sedihlaaa...

Jujur dlu mmg xleh klik lgsung ngan drg...
maybe sbb aku yg salah carik org..
But when aku jumpe Seha n Ena..
terus je aku giler2...
omg!!knp sekejap sgt ni...
ermmm sedihhh sgttttt

No comments: