08 August 2009

Kenduri Kawen....

Lalala sia2 usaha aku turunkan berat badan
wkakakakaka :p
rugi gituu je
usaha selama 2mgu yg bhasil ni..
dpt lak jemputan kawen dlm sehari
btimbun2
wakkakakaka...
rugi la tak nk makan..
kecik lak hati tuan rumah..
tp dlm byk2 kenduri kawen
aku nk citer sal
my childhood fwen..
Abg Ngah @ Azlan

Sumpaa mmg xtaw bile dia btunang..
bila dia nikah..
tibe2 je kad melayang...

aku n family gerak awal..
kul 10 dh sampai lokasi
tp kiteorg lepak kt umah Kak Intan dlu
well nama pon kawasan kami..
suka hati gue la nk lepak mana...
Weee finally aku dpt gak jumpe Ayishh
anak kak intan..
dah 7bulan dia lahir..
xpenah2 aku jumpe dia..
so aku sgt excited dgn dia..
dia sama ngan aku..
suke cebekk..senyum ikot mata..
Da best part ttg Ayish ni kan
dia suke Aleesya anak Erra tu
aku pon xtaw mcm mn dia leh ade prasaan tu..
Aku tjuk gambar baby2 lain..dia wat dekk je
then Kak Intan ckp..
amik majalah yg ade gambar Aleesya..
Siyess wooo..dia punyerrlaa excited..
mjerit2 dia..tepuk2 dia majalah tu
hahah pity Aleesya..
hope Ayish dpt tekel Aleesya ok one day
wkakakakaka :p


Ayish ikot prangai aku..laptop je keje



Around 12:30 turun la g kduri..
sedihh xpat jumpe abg ngah..drg kt dlm lg siap2..
ramai sgt org...
plus plus plus my bestie Nana n Fatihah
xdeeee drg kt kolej drg..
ermmm :( sedihhh
tp ade hepi cket..
when BEKAS BAKAL MAK MENTUA aku tu
tegor akuuuu...weeeeeeeeeeee
dia ckp "ya allah besar dh menantuuu akuuu...tgu la kamu yer..abg abes blaja kami dtg"
Cett dari kecik sampai kebesar itu je ayat dia...
hahahahaha...dh dia ade anak sorang tu je..
dan aku lak dlu..satu2nye dak pompan yg manja ngan anak dia
kena la perli sampai skang..
hahahaha...
Ermmmmmm jumpe gak adik kesygan aku td
Si Baby...tp dia dh lain la....
sgt lain...aku tak cam dia..
dia yg pgey aku..
aku ckp dia lain..sbbnyaa dia nampak sama je ngan mak dia..
wkakakakaak...aku tgk drg mcm kawan lak..

oklaa ni je kot....kepala ku bling2

No comments: