30 August 2009

Happy 4th Anniversary to Corey Alias :)

Today 30 August 2009 genap aku mgenali insan yg bnama Corey Alias..sinar n pyeri idop aku.Enuf said dia mmg lelaki yg baik..thn ni aku melarikan diri aku pd dia tanpa aku beri sebrg alasan pd dia.Aku hanya tinggalkan teka teki pd diri dia.Tapi sbnarnye aku punyer alasan aku sdirik..yg mn aku telah bjanji pd hari ptama aku tinggalkan dia..aku akan ceritakan knp aku tinggalkan dia pd hari anniversary ni..

Sejak awal aku kenali dia,aku spt bgantung pd diri dia..segala keputusan utk diri aku..aku serahkan pd dia..100% aku mharapkan dia.Aku jadi tidak boleh berfikir mana betul dan tidak.Aku hanya menanti jawapan dia..ok pd dia..oklah pd aku.Ermm sbnarnye aku bangga pd diri aku,krn aku bjaya melarikan diri dari dia dlm tempoh yg lama.Sblum ni aku cube gak..tp mesti aku carik dia balik.Harini mmg akan aku carik dia balik jgk :)

Ermmmm aku sgaja mcarik masalah bulan mac ritu,aku jeles dia rapat ngan Yan at da moment.Kiteorg berYM n cube selesaikan masalah..sampailah dia katakan pd aku "You mmg suka buat orang layan u sorang je mcm org lain xde life nak layan u saje" . Terus aku offline dan mhilangkan diri dia dari idop aku..pd awalnya dia kerap jgk masuk blog aku..lama2 dia bosan kot.

Knp aku wat mcm tu kat dia?Sebab aku dh berusia 18thn..aku cuba buat keputusan sdirik..tapi bile ade dia aku jadi kanak2 ribena..aku jadi inginkan dia spjg masa.Aku tpaksa buat begitu,hati aku sdirik perit utk kehilangan dia..tapi aku kena kuat utk future aku.Dan kerana aku ngada2 cube buat keputusan sdirik la..tjadinye kes 4kolej ni..klu ade dia..surely smua ni xjadi..and I'm sure dia gelakkan aku..dia ckp padan muka kat aku.

Yer aku tawu and aku terima smua ni.Nak wat mcm mn..aku mmg xleh wat keputusan sdirik lagi.Aku pon xtaw la dia ingat ke x hari bsejarah kiteorg ni.Ermmm aihhhh no comment.

To Him : I mintak maaf krn treat u mcmni..tp hope u phm ape yg i cube lakukan.Dan kini tnyata,I still perlukan u sbg ptunjuk I..ermmm hanya u je yg tawu ape yg I inginkan.Klu u nk taw skang,I dh hilang rasa2 jeles bodoh2 ni if my fwen bkwn dgn org yg I syg..ntahlah why ilang..matured cket kot..hehe.Sorry again :)

1 comment:

Madkin's Babyy said...

nak tya je babe .

Yan tu bukan aku kan ?

;D

sbb setau aku , aku tadela ngam ngn dia sgt . heee ;)