17 May 2010

Complicated :-/

Hey Guys,

Ada orang tanye saya..adakah saya butuh cinta pada waktu ini?? Saya cakap tak :p . Hell yeah aku tipuuu..sebenarnya sangat2 merindu zaman bercinta..da real love la..bkn love yg parking2..mcm Ricky,Khai,Iqman..dorang parking je dekat FB tu..aha..x feeling lgsung :p

Aku maksudkan cinta yg betul2..mcm cinta aku dgn Amirul.. 13 Januari 2007 :) Kenangan terindah apabila menjadi milik lelaki ini. Hari2 je nak dating. Dating kat umah dia kot.Parents smua ada..open minded je kan?? Miss sgt2 moment tu..dekat sekolah tibe2 rapat dgn adik dia...kalau x..mmg tidak la sy rapat dgn adik dia..rindu sgt moment ni..

Pagi petang malam sms..call..nyanyi2..eventho dh jumpe..dh pegang tangan..perasaan rindu tu kuat sgt waktu tu..9 bulan bersamaa...memori terindah sgt2..thanks abg,krn abg mgajar sy erti kesetiaan..wlaupun abg pergi plkn utk 3bulan..tapi abg setia..tp sy yg xsetia..maafkan sy abg.

Yer mmg aku xsetia..dlm masa 3bulan dia di PLKN..aku bcinta dgn Khairul..kenalan aku di Internet..yeahh..pd bulan 070707 akuu jumpe n kapel nan dia..aku pergi JB sbb kezen aku kawen..tp aku amik kesempatan jumpe dia..after dat..adela dating 3 4 kali dkt KL..ermmm..da worst part.. pd 14 sep 07..semuanya berakhir..pd pukul 12 tgh.hari.. aku menerima sms yg aku save dgn nama Abang sayang..smsnya berbunyi "Askum,Fatimah..kita clash.." dgn begitu mudah dia melafazkan kata itu..Aku terima dgn hati tbuka tanpa sebarang rasa kecewa..malangnya pada 6ptg..seseorang lagi yang aku save dgn nama Hubby Cayunk..msg "Atie,I rasa kita xboleh pegi..maafkan I.." arghhhhhhhh!!!!!!!!!!!! Bodohnya aku..aku ilang mereka ber2..pd hari yg sama..

Bagi aku antara ramai2 lover yg penah myinggah dlm idop aku..mereka ber2 saje yg mberi kesan pd akuu..dan sememangnya aku merindui diri aku yg asyik bercinta spt dlu..yg mn aku sentiasa tsenyum..gembira..dan ade yg memujuk..

Tipu kalau korang xde rasa tu kan..sbb benda ni bg aku..command sense..aku xtahu knp sejak dua hari ni..aku tlalu inginkan pengganti..spt pintu hati aku dh tbuka spenuhnya utk dimasuki tetamu...

Yeahhh...aku sgt rindu rasanya bercinta..stiap pg ade sms/morning call..dan pasti ade insan yg perlu aku report kemana aku mahu pergi..aku rindu rasa diri ini ada yg prihatin..yg care psal diri ni..omg!!!!!

Notaki : Ini blog aku..taperlu kau nk kata aku mgedik ke ape2 heh..suka hati aku nk ckp ape pon..heee..

1 comment:

Amieynna Amin said...

salam..
xpe je nak menggedik kat blog sendiri..
klau org tak suke, tak yah baca..
tp sy suka baca..
hehe
insyaallah akan jumpe cinta sejati..