29 May 2010

She's Online :(

Hey!!

Yayan saya on9 disitu..tapi saya bajet kuat je ni..hahaha..Saya nak buzz dia :( Nak citer mcm2 kt dia..tp sy tahu dia xmampu tgk sy :( Nanti hati dia pedih..argh!!!!!

Tahu tak sakit? Bile sy tpaksa buat2 xnampak dia?? Selalu nampak berlumba nak buzz..but then sy tjuk kuat je x buzz dia..sakit weh :( Sangat sakit.

This is wut she feel towards him kot? Selalu ada..tibe2 xde..aq jadi mati akal..xtaw nk bcerita dgn sape..nk pinjam ayat jiwang dkt sape..arghhhhhhhhh!!!!!!!!

Kenapa la benda ni kena jadi..agak celako badan disini..ermmm.. btw I love u Yan..no one else can replace u..but pls jgn buat mcm ni lg....gi jatuh cinta dkt org len lepas ni..susah tul ko jatuh cinta dkt org yg aku kenal..aku lak jd mgsa block mengblock ni..

ermmmmm :(

Btw..about him pulak..today dia buat saya senyum..senyum dan terus senyum..can't smile without him..ermm sehari 20 sms je..mne cukup :( .. Baru berjaya kumpul 120 sms je ni..ahhaah..

No comments: