23 May 2010

Happy Birthday Fairuz Selamat :)

Hye guys..agak lambat entry birthday ni keluar..tapi xpe la..dah bagitau dia..saya post lambat cket entry ni :)

Sebelum saya mulakan..saya juz nk bgtaw..saya baru dapat panggilan telefon dari dia..dan saya nak menangis sebenarnya ni..so if entry saya agak emosi..maafkan saya :)



Saya mengenali insan ini pada saya Form 3 :) Time tu dia dekat UM lagi..sgt indah memori pkenalan tu..saya sendiri tak taw dia ingat ke tak psal tu.. saya dengan seorang kakak ni..bosan dekat YM..lalu kakak ni..invite dia masuk conference..so kami bkenalan..dia bgtaw saya..dia lecturer berusia 40tahun..mengajar dekat sabah..saya time tu xsedar sgt muka dia..saya pcaya bulat2..dan dia offer sy jadi anak dia..dia nk jadi sugar daddy sy..sy suke sgt..gembira je time tu..hari2 dia hiburkan sy..suatu hari sy add dia dkt Friendster..damn2 shit!! Artis kot..mengong btul..haha..tp tu tak mematahkan semgt sy utk mgenali dia sbg insan biasa..sy terus mgenali dia dgn FAIRUZ SELAMAT..

Dan kami YM spt biasa..spt atie dan fairuz yg anda lihat pd waktu ini..kami webcam..kami voice call..kami chatting..kami berMS..berYM..mcm2 lagi pd waktu yg sama..dan dialah sbnarnye yg meningkatkan sy punyer smgt utk lulus PMR kononnye..blaa la..xlulus2 gak..haha :p

Saya ternyata sygkan dia sgt2...sbb dia xpenah lupakan saya dlm setiap pkara..sy ingat lg..kebosanan dia di UM dlu..mkn megi dgn air sirap la..ade masa je..basuh baju la..dan dia sgt comel begitu..selama kenal dia..sy xpenah bhubung melalui henpon dgn dia..dan sy mmg begitu..selagi org xbg..sy xkan mintak..



Sampai satu masa...dia ajak kuar..baru sy dpt number phone dia..dan dari situ kami mula rapat..dan dia pulak mula aktif dgn kerjaya dia..kdg2 tu sy sgup bkk radio yg xwujud dkt RADIO RUMAH sy..utk dgr dia bceloteh..dgr dr internet la..kdg2 tu..sy siap call dj radio tu utk berckp dgn dia..sebab ape??sebab sy nk tjuk..sy akan sokong dia selagi sy mampu..

Makin hari makin dia busy :( Dan yeahhhh percayalah saya benci akan kebusyan dia tu...dia lgsung xde masa utk sy...dlu hari2 je borak..skang susah kot..ermmm paling sy rasa..masa dia busy dgn cuci musical tu..uwaaaaaaaaaaaaaa...mmg sgt2 tak mampu menahan rindu waktu tu...pg dia kuar..mlm dia balik..bile la dpt btemu dia..berborak dgn dia..saya sedih taww..tp bile dpt je peluang borak nan dia dkt FB pon..saya dh cukup bahagia dan mampu buat saya senyum balik..hehe.

Ada satu masa tu..dia pegi show dekat Kedah kalau xsilap sy..utk universiti nye function kot..xingat sgt..sy xleh tido..sbb sy rindu dia..yerla dia xon YM..tibe2 kul 3 pagi..dia msg sy..terus sy fresh..dan sy melayan kerenah dia..yg kononnye takut duk sorang2 tu..hehhh..sy syg awk fairuz :p

Saya pun masih ingat lagi..time dia start buat BLOG dia kata dia nk lawan saya...mmg dia berjaya lawan saya..gile kentang..baru 3hari buat blog..followers dah melampau2..tensen gile..hahahahaa

Masa bufday saya..dia sentap xdpt follow function..x ajak dia..tp xleh nk salahkan sy..sbb tu kejutan bufday sy..heheh..then kalau ape2..mesti dia ngejek sy.."pegila kuar dgn drg tu.." grrr...benci btul mamat ni..sukee ckp camtu..hehe..ermm ape lg eh??sy citer ni xikot urutan..sy men citer je..hahaa...



Oh yerr masa dia dkt UM..masa festival seni..hehe..dia masuk pertandingan..juri tu kebetulan kakak zehra..sy follow laa dia..AMIK KESEMPATAN :p haha..then dia performer ptama..sbb dia kena rush utk latihan lain pulak..then dia menang...yerla artis kot...and sy sje bg dia kejutan..utk pegi dewan tu balik..dia dok tanye2 knp..sy paksa gak..hehe finally dia tahu..dia menang rupenye..ngeeee ~ sempat jgk amik gambar nan dia..pelik je kakak yg jaga time tu..sy suruh dia antar sy pegi hall depan..rupenye nk jumpe abg kesygan...sy salam dia..cium tgn dia..dan dia terasa dia tua..wkakakakakakaka :p

Awakkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk...............sy boleh siapkan satu buku if cerita psal awak..oleh itu cukup sampai disini saja..dan again...

HAPPY BIRTHDAY TO YOU..MAY ALLAH BLESS U..

gaahaahahahah....

No comments: