20 May 2010

Serba Tak Kena..

Hye...

Ermmmm malam ni sgt2 tak kena.. first,dgn perempuan tu nye hal..lantak kaulaaa kot..kau udah tua udah matang..udah kawen..kau patutnya udah tahu tanggungjawab kau sbg anak yg udah bkawen..ermmm.. aku rasa kau bknla bodoh sgt kan?? kau dulu kelas no 1 manjang..exam no 1 manjang..takan hukum hakam pon kau xlulus2 lg?? Memang if ade suami..dgr perintah suami..selagi pkara itu belum myesatkan kau..tp skang? family sbnar pon kau mcm xnampak rupe..betul lagi ke pkara tu?? Susah senang idop kiteorg skang ni?kau tahu?sakit sehat kiteorg kat sni?ade kau amik peduli?? Aku tanak salah sesiapa..kerana benda ni urusan kau dgn mama.. aku hanya insan yg turut merasa ape yg mama rasa..SEKIAN.TQ.

Malam ni jgk..aku xtaw ape masalah Izyan Izzati..ape yg ketara..dia tidak kuat..dan dia tidak yakin pd diri dia..dulu dia selalu ckp dkt aku "Just try..if dia cakap tidak..maknanya bukan jodoh".. But now? Dia memilih jalan utk terus myiksa diri dia utk terus sakit..aku tak tahu mn pegi keyakinan dia..if aku di tempat dia..aku mmg akan luahkan segalanya..krn itu lebih memuaskan..eventho rejected but at least kita tahu dia still layan kita..if dia xlayan..kita nampak dia jenis yg memilih..tu je..bdasarkan pgalaman aku la kot Yan..tp aku pcaya adik aku bkn mcm tu..maybe nasib kau dgn dia..mesti kau akan hepi gile kot..tp kalau x?..aku pon xtaw..grr aku xtaw ape aku merepek..ahahah..SEKIAN.TQ.

Ok malam ni jgk..Ayel tak on9 lg..dia mesti tgh tido kepenatan dgn tugas kolej tadi. Ermmm tapi rindu diaa arhh :( Rindu sgt2 kot..Uwaaaaaaaa.

No comments: