30 May 2010

Tidur je keje :p

Hey guys,

Seriously aq baru dpt rasa APA ITU CUTI :) Yerlah since dari Taylors lagi aku nak cuti tapi xsempat2..masuk KLMU..cuti aku gunakan utk mcm2 xtvt..aku x merungut juz bile dis time aku dpt cuti..ya allah gembiranya aku

Tidur kul 4 or 5..setelah kena marah oleh Lulu :p Then bangun kul 1 or 2..lunch..then kadang2 tertido balik sampai kul 4 or 5..then bgn on9 if mampu..sometimes mamai2 and tertido balik..wut a holiday..best gilee :) ahahaha...

Yerlaa bkn ade member nak ajak kuar :( sob2..bkn ade BF nk ajak dating :p EX BF ade la..itu pon jiwang je lebey..time2 camni leh r nk layan dia..kang aq dh busy..dia merengek mcm ilang bini..haha

Btw..just read Yayan's blog..haha happy baca blog dia..tp aku mderita tgu dia sembuh sepenuhnye..cilako badan btul..grrrrrrr hahahaah :) Sengal la kau..kawan aku yg mn kau jumpe tu?knp kwn aku lg pemes dr aku?hahahaha :p

No comments: