14 March 2011

13hb Mac 2011 ^_^

Wuut wuut ,

Saya nak menjerit sekuat2 hati saya atas beberapa alasan yg telah yg beritahu pada GEI saya .
HAHAHAHA :)

Semalam saya kul 8 dah tpacak di kolej..walaupun AHAD yer..
Ada event Penceriaan Sungai di Bukit Antarabangsa..
A talk laar mcm tuh kan..
Then tibe2 boleh pulak TERMINAT dgn sorang abang ni..
Sbb dia sangat kacak..HAHA
Bile lepak dgn kawan2 yg pegi sama tu..
Dia cakap "atie abang tu dh kawen lar..dorang ramai dh bkahwin"
Aduhhh ! Frust tgolek aku dgr..WALAUPUN..x frust sbnarnye hahaah :p

Disebabkan sungai dkt Bukit Antarabangsa tu..bkn sungai utk bermandi manda
Jadi kami mbaut keputusan utk terjun gi mandi gak..
Tapi pegi dkt FRIM lar kan..ahaha..
Aku xtaw nape..feel dkt FRIM xsehebat KANCHING ritu hari..
Masalah dlm otak aku xdpt tinggalkan dkt FRIM
Sbgmana aku tinggalkan dkt KANCHING...
Malah mgkin aku boleh katakan..aku menambah masalah aku kot ?

Abes mandi manda..buat sesi salon rambut..
Ada yg bersuara nak main TRUTH or DARE..
Aku dah mjerit kuat2 "TAMO SAYA TAMO TLIBAT"
HAHAHAHA..its hurt me baybehhh !
Soalan mereka sangat maut..
Skalik drg xjadi main..sbb ada yg bgerak tukar baju dh
Perghhhh legaaaa ! hahaha :))

Then duk fikir nak makan kt mn lak..
Fikir punyer fikir..
Wangsa Walk mjadi pilihan hati...
Ekceli sbb ada hiburan sampingan disitu yer :p
Pusing satu Wangsa Walk baru buat pilihan mkn ape
Ayam Penyet mjadi pilihan..
Tapi aq xmkn ayam penyet ..
Makan bakso..haaha..

11 orang makan.. RM124.80 termasuk tax..ahhaha voley gitu ?
Oklaaa kan..consider macam bajet sorang sbnarnya RM10 je
cume spe yg order lebey tu adalaa yg sorang RM20 kan..

Ingat xtvt selesai disitu je
Lupa pulak kwn2 aku ni..kaki karoeke
Singgahlaa SUPERSTAR dlu..
11 orang ? 1 jam ?
Mmg xlar kan..hahaha :)
Bila sesi dh habes tu..masing2 xpuas..
Slmt aku time ni mmg dh MOODY..
Duk call GEI je bcerita..ahahaha..

Bila smua dh sibuk2 nak balik..
Aku rasa mcm xnk balik lg
Tapi MR.KAY ada family day..
So maybe dia xdpt jumpe aq..
Nk tanak kena balik gak..
Dlm kete..aku myuarakan hasrat aku
Utk 1 round karok lg..
Tapi hantar la dlu spe2 yg xleh lbt tu
Hahahaha..tp plan tu mcm xberapa nk clear..
Jadi memilih utk balik jgk lar..

Dan berakhirlah kisah 13 Mac saya...

ps : Luka di tangan boleh dirawat , luka dihati ?

No comments: