26 March 2011

Stalker Terhebat ^_^

Wuuut wuuut ,

Semua orang ada stalker kan ..
Stalker ni sbnarnye dia amik berat psal kita..
Tapi dia xtjuk..
HAHAHAH..

Hari ni saya telah menumpas salah seorang stalker saya
Muahahahaha... my mom adalah pembaca my blog ?
Haiyoooooooooo carut sgt...
Apa aku dok mgarut dlm ni..
Rupanya dia baca...
Merah mukaaa aku kena carut dlm kete arini HAHAHA..

Kita xkesah bila orang kita xkenal baca about life kita
Tapi sometimes rasa lawak..
Bila family kita yg baca..
Yerlaa sometimes kita cerita psal xtvt kita dgn dia
So bila masuk dlm blog
Akan ada penambahan perisa utk sedapkan cerita..
So bile dia baca..auwwww so segan wok !

HAHAHA...Haihhh -.-
Mama ohh Mama..
Mama saya memang Rock larhh !
Kau ada ? HAHAHAH

ps : dia jerit "byeee sayaaang" Hahahahaha

No comments: