08 March 2011

Tebal Muka =.=

Wuut wuut ,

Saya mmg xpenah tebal muka mcm harini..
Uitt bkn mekap lar..tpi menebalkan muka..
Sebelum ada citer2 blakang yg bkn2
Baik aku explain dkt sni..

Hari ni..aku xdpt duit :)
Weewitt , yer sy kembali mjadi tgungan Mama
Sbb sy xkeje..aihh nk kena cari keje ni..
Cian Mama..ermm :)

Dalam beg..ada RM4..dimana RM2 abes utk printing keje..
Jadi tinggal RM2...air dkt basement tu pon dh RM2 hahaha..
Jadi aku yg kelaparan ni..sje update status FB..
kot2 ada yg prihatin...ahhahaa tapi rasanyaa mcm xde yg perasan status tu

Kebetulan aku baru selesai lepak dgn sorang mamat ni (zeezoe)
Aku pon text laa dia.. "belanja atie makan.."
HAHAHAHAHA..sumpah xtahuu malu kan ?
Mula2 dia mcm ckp nk bg air kosong je..
Skalik dia dh bdiri blakang aku..hahahaha
Mmg merahh muka aq time tu
Tapi sbb lapar...tpaksa tebalkan muka..
Again thanks Joe .. krn telah mbuatkan sy kenyang pd hari ini..

*******************************************************************

Gosip semalam tu semakin CLEAR :)
Aishhh tapi xboleh HAPPY sgt...kena siasat betul2 dlu ...
HAHAHAH ;)

No comments: