20 March 2011

Short Eyes @ Actors Studio

Wuut wuut ,

16 MAC until 20 MAC 2011 :)

Aku agak emosi harini..aku sgt terasa berat utk melangkah pulang harini..show harini petang..entah kenapa..sgt syg utk tinggalkan mereka .. wlaupun ape yg aku lakukan utk pementasan ini hanyaaalaa secubit tenaga..tapi aku tetap terasa keakraban dari mereka.

Ya aku akui..aku masih kekok utk bgaul spt mereka..mgkin KONONNYA imej aku yg btudung ni mhalang aku..PADAHAL aku masih sama spt dlu ..

Aku arap hubungan ini tidak berakhir disini sje..pasti ada lagi..pasti !!

Aku sayangkan mereka..thanks guys :)

Thanks Faisal bagi atie peluang ni...really excited utk my "monolog" HAHAHA :p

Arghhhhhhhhhhhh semuaaaa2 nyaaaaa...aku ni dh ckp mcm menang award..padahal :) ahaha

Ape2pon aku nk mintak maaf pada rakan FACEBOOK/BLOGGER/TWITTER..yang dtg show tapi aku x cam korang..haha sorry sgt..yg menegur "hye atie.." .. arghh sorry ! Jujur aku mmg x cam...tuh r..sape suruh edit gambar comel2 kann :p HAHAHA

No comments: