02 March 2011

Skrip Hari ini :)

Wuut wuut ,

6:12 pm saya berada di rumah . Ngantuk . Lepas update ni nak tido jap . Malam ni nak siapkan assignment :) Feeeeewit . Harap2 kerajinan tu tiba Hahaha .

Harini 2 Mac 2011 , sumpah sweet gilaaaaaaaaa !! Plus something yang happen dkt KLMU and aku takan lupakan sampai bile2..Hahhaah :)

1st Scene

Aku baru sampai kelas , tiba2 Famy cakap "Ratu Tebuan" .. choiii !! Sebab aku pakai baju belang kuning itam yg always tu la :p .. rupenye bukan tebuan tapi "Ratu Lebah" .. lagi manis n sweet..muahahahah :p Bee kan lebah :) Hahaha ..

2nd Scene

In da class..Miss Aishah tgh review assignment sound effect..and dia pegang JJ punya assignment..and dis thing happen

Me : Yerhh JJ punyaa..nak nak !
Miss : Errr its sound so wrong..

Me : (Blur)

Whole class tgelak2...

Me : (dah pikap .. muka dh panas..malu)

Me : Miss bukannlaaaaa...

Da class..keep on bahan2..adoi sumpaaahhh malu hahahahaah

3rd Scene

Makan dkt kedai Mak Usu , mcm biasa la amik ayam..then Mak Usu mcm xpcaya that aku already x amik nasi for more than 3 months kot...tapi dia ckp la..mmg nampak berubah dr thn lepas..hik2 Mak Usu buat aku sengih2 je dkt kedai tu :p Hhaha

4th Scene

Lepaking at 7th floor..so sleepy..mata semakin kuyu..jadi amik keputusan utk pegi dkt belah blakang skalik..ahahh..aku.seha n dayang..mula memasang lagu..dan sampai ke australia..hahaha :) . Syok gilaaa tido... Dayang tibe2 melompat bangun nk gi toilet xtahan..dannnnnnnnnnnnn

5th Scene

Klimaks harini..hahahahaaha :) Biarlah apa yg tjadi tadi..aku dan siapa2 yg tahu sje tahu..yg penting...a lot of thanks to NICE FEEL hahahahaa :) Sumpah mmg berbaloi klu korang gunaa..hahahahahaah... (pesanan penaja : kalau rasa2 seluar dh longgar beli baru..jgn pakai gi kolej..) HAHAHAH..apa yg tjadi ? jadi laaaa spt aku td...mn nk letak muka ? Hhahahaha...

6th Scene

In class..my Mr.K call me..tapi x pikap sbb dlm kelas kan..abes kelas i text him..and dia call balik..ahhahaha something yg dia wish..buat aku senyum sampai telinga..sbb dia wrong date :p ..and kiteorg ckp psal kek..ahhaha hampeh btul..sampai skang xbhenti gelak lg :p

FINAL , saya naik tren dan balik rumah... :)

No comments: