03 March 2011

Menarik ^_^

Wuut wuut ,

Harini menarik :)
Harini bahagia :)
Harini tersenyum :)
Harini MENGANTUK :)

Seawal 12pagi ... saya bahagia..saya tersenyum
Dek kerana ada seorang sahabat melayan kerenah saya yg gedik ":)
Saya rasa saya gedik dekat dia je..orang lain saya xberani HAHA

3 pagi tido..6pagi bangun
Siap2 pegi kolej..
Mamai2 semua masuk kelas
Buat scriptwriting..haha..Mdm Aisyah ajar style lain cket
dari konsep saya belajar dlu dgn Sir Ajin..tapi sy tetap masukkan plot2 yg sy penah belajar..
Hahahaha kisah benar yg sy buat ending sendiri utk mgukir senyuman sdirik
Seha pon buat pkara yg sama..hahaa..kisah benar lg senang di olah :)

Kul 11 abes kelas..meeting production jap..
Then me and Seha pergi Lunch dkt Maju Junction..
Idk why..lepak dgn minah tu..sedangkan dh 2jam kot situ..
Tapi still gigih..selagi org x usha panas..xbangun..
Lepas tu..ingat dh balik..
Xbalik jgk..pegi Sogo plak.
Toilet dulu..dh nk pegi tren..
Minah tu ajak makan aiskrim pulak..
Hahahah :)
Pergi Mcd beli Aiskrim..lepak dkt luar Sogo tu..
So romantik..sbb HAHAHAHA seat tu utk sorang..
Tapi kiteorg berusaha duduk berdua..
Padahal dkt sebelah tembok tu..luas lg ada..
Tp xprasan...and dkt situ je..
Hampir sejam jgk laa..hahhaa
Gosip2 itu ini..adehh..

Dia balik umah..saya balik kolej..Hahahah :)
Lepak dgn SIFE...
Makan Mihun TOmyam yang pedas..hahaa
Taaaakkk kiraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa..
Rinduuu tomyam dkt kedai Abg Poji Au3 dlu tu
Lepak2 kul 8 baru tgerak hati nk balik..

Taadaaaaaaaaaaa 9:43pm berada di rumah
Dan didepan laptop
Hhahaha :)

No comments: