20 March 2011

Thanks 4 da day :)

Wuut wuut ,

19/3/2011 yang sangat memenatkan tapi best..idopku penuh SENI hari ni..Thanks Abang2 ku..kawan2 ku..dan semua yg myerikan lg idopku.. :) ~harini Papa saya peluk saya!!~

Lorong Seni , 1st time pegi..my bro bwk pi sana sbb anak2 buah nasyid dia perform..so secara xlgsung..aku tjumpe geng2 "biasa"..senyuman dhulurkan..haha :) Sumpahh sgt gian nk perform lagi..haihhh ! Mau perform lg wokkk !!!!

Terus drift to KL .. pi LOT10..Demi tugasan ku gagahkan diri walaupun ku pasti ku tlepas sesi NYANYIAN hahahaahahah :p . Hari lain boleh nyanyi..hahaah :)

Show tonite sgttttttttttttttt best..aku xtaw knp rasa sgt idop and mcm cepat je abes..padahal be4 dis oke2 je laaa kan.. :)

And ntah aku xtaw nk describe about tonite..sgt menarik sbnarnye..ahaha..then pi makan dkt Jalan Alor ramai2..tibe2 jumpe geng Abg Zul .. Frinjan mali :p hahaha.

Da best part Petak yg ade dkt Lorong Seni tu pon ade dkt situ jgk..ahahha..kecik je dunia ni :) ..

Ape2pon thanks guys :)

No comments: