24 May 2011

Confusing !

Wuut wuut ,

Saya akhirnya bkk blog ni atas dasar KASIHAN :p pada GEI saya yg kebosanan xde bahan bacaan..orang lain merayu2 sms/tweet/fb .. saya xlayan..tp kalau GEI bersuara..memang tpaksa bukak larh..hahaha.. haaahh GEI kau baca laa entry2 yg kau tlepas :p HAHA

Harini ada meeting with Head School..juz amazing 3jam..our head baru dpt setelkan around 5 student utk our credit hour..ada yg tlebey tkurang..setelah aku dan seha btungkus lumus mgira credit hour..alhamdulillah dh setel..dan aku arap aku masih bleh graduate thn depan..HAHA..

SEM 7 (June 2011)

Repeat - Structure Film
Sound Production
Film Business
Research Media Production

SEM 8 (Sep 2011)

3D Animation
Documentary

Last , practical January 2012

Jangan tanye..kenapa sem panjang..kiteorg amik 2 je..haaa sbbnye tu subjek sgt KUAT..jd xmo pening dgn subjek2 lain..hahahaha... :))

Hope segalanya berjalan lancar..and hope xde credit hour tertinggal..jgn xcukup last minit sudah..menangis xblagu nnt..Hahaha :p

pssst : Dia mula respon ! Huiiyehhh :))

No comments: