18 May 2011

Syazwan Zulkifly - New Heart :)


Wuut wuut ,

Korang kenal tak diaaa ? Ok tak kenal tayah baca !! HAHA :) Aku pon baru kenal dia since layan citer JUVANA .. as student Broadcast , aku terpaksa bersetuju bahawa biar bakat kita yg buat kita naik .. dan aku percaya kerana bakat mereka para pelakon JUVANA makin meningkat naik..tahniah .. tapi aku tanak citer psal semuaaaanya .. kerana hati aku terpaut pada kecomelan abg aku sorang ni :)

Dulu hari2 aku dgn Abg Pekin , sekarang ni .. hari2 dia buat aku tersenyum .. sometimes dekat Facebook .. sometimes dekat Twitter .. aku arap aku dan dia akan terus berhubung lepas ni .. bkn juz sbb JUVANA semata2 .. hik2 :))

Lagipun dekat FB aku dan dia , dah declare sister brother pon :)) .. Ngeee..

Ngeee buat abg Kpeng ku , thanks sebab buat atie ceria :) Kehadiran abg biarlah buat selamanyaa :))

ps : Nota ini dari seorang adik buat abangnya .

No comments: