23 May 2011

Kisah Sem 6 :)

Wuut wuut ,

Mmg dah jadi adat aku .. setiap abes sem..aku akan cube share balik apa yg tjadi sem ni..sem ni tlalu byk prasaan..sem ni tlalu byk pgalaman..sem ni buat aku tsenyum..sem ni buat aku menangis..sem ni buat aku tgamam...mcm2 lg tjadi sem ni..

Well spt biasa sesi registration yg kononnye sistem ON9..tetap kena pegi admin beratur..betulkan sana sini..pada pmulaan kelas sem ni..kecewa..krn sama spt sem lepas..pasti tiada apa2 yg tjadi..tp syukur..sejak lecturer baru masuk..pelbagai tugasan diberikan..sehingga tugasan akhir..alhamdulillah..aku semakin syg utk tinggalkan broadcasting klmu ..

Sem ni jgk..sahabat baik aku..kehilangan ayahnya..dimana aku turut terasa beban dia pd awalnye..dia xdtg kelas..selesaikan pelbagai masalah..yer..pada waktu itu aku punya smgt dari seorg sahabat lain..utk mbantu sahabat baik aku ni..tanpa sahabat lg sorang tu..mgkin aku juga kaku xtahu nk buat apa..

Terima kasih... Sem ni aku byk pegi mandi sungai...sem ni aku pegi kem..sem ni aku lepak basement..sem ni kelas english aku teruk..presentation xbuat lgsung HUHH !! my worst english class..HAHA..sorry Miss..adoiyaiii...ermmm

Sem ni .. ada masalah HEARTIES , hati yg tlalu byk kandungan gula .. actually kalau badan byk gula jd DIABETIES kan ? so HATI byk gule..jd HEARTIES..hahaha lantaklaa aku ngarot je ayat tu..hati byk sgt gula..jd ia myakitkan..haihhhh =.= *ok lupekan ni*

Sem ni sy selalu balik kolej lewat mlm..sbb sy ade kwn2 yg best :)

Ok ni saje..jumpe di kesah Sem 7 pulaa :)

No comments: