30 May 2011

Selamat Pengantin Baru B :)




Wuut wuut ..

Haaaaa tahniah Nur Faridah @ Betty @ B .. kih2 .. perjalanan aku,Gei dan madu aku(Nazrul) .. ke Lumut xde apa2 halangan..Alhamdulillah selamat pergi dan balik..baekklaah En.Nazrul kena credit dia...sbb dia ckp..kalau xde dia..xmgkin sampai tempat tu mgikut peta..HAHAA..siyess dowh..

Majlis blangsung di Lumut Perak..ok to be honest ni 1st time aku pegi kuar JAUHHHHH dgn kawan..wlaupun bkn aku yg drive..tp aku yg penat lebey2 dari dorang bdua..hahahaa..padahal dlm kete dh tido tu..bengong btul Adinda Atie ni..Hahaha..Ok if nk tgk gambar ap2 lg..di Facebook ok..xbyk gambar pon..kih2..

Betty merupakan pelajar Broadcasting kedua yg bkahwin..selepas my Gei no2 (Eyna)..yg mn lesap terus lepas dpt baby..hahaha :)) .. kitaaa tengok sapeee pulak lepas ini..jeng2..

ps : Puasa seminggu ! HAHA

No comments: