28 May 2011

Kashaf Imani :))


Wuut wuut :)

Shhh ! Diam ! Diam ! Jangan kecohhh .. aku tahu aku lbt layan :p
Nak buat mcm mn aku ni busy okaaay bulan 2 dlu..xsempat layan dekat TV
Tapi selamat astro baik hati..byk kali ulangan..
Ni pon baru semalam sempat tengok :)

Terima kasih sbb buat air mata saya bjurai2..HAHA

Sweet sangat part Kashaf & Imani
Sedih sebab dosa dia dgn mak dia
Member Kashaf tu HAHA funneeyhhh :p
Time dia nazak :( wuuu sussspen !
Senang citer...colorful prasaan yg aku dpt..

Color effect dia pon perghh !! Smart okayh ! (errr sgt broadcasting pulak komen ni)

Aku nak tgk citer ni lagi dan lagi dan lagi !

Abang Beto , sejak kenal dia..watak dia xpenah mgecewakan aku
Tapi KASHAF laaaaaa paling buat jatuhh cintaaa .. Huhh !
Sweet sangat ...

CONGRATS GUYS ! Wuuu sorry'larhh lambat layan berbulan2..
Tapi mmg best..mgalir jgk air mata den ni..

Wuuuu...nak pakwe jual burger dekat Mambo larh ! HAHAHA
*tibe2 selit CITA&CINTA pulak*

ps : To Abg Azma , bulan 1 atie praktikal..insya'allah..mau praktikal dgn abang arh..buleh?Ngeee :)

No comments: