16 May 2011

Selamat Hari Guru :)

Cikgu pertama aku , adalah Mama .. jadi Cikgu kedua aku , adalah arwah abah .. walaupun punya sedikit ego..biasalah lelaki :) ~ Siapa diri aku pada hari ini , adalah kerana Mama dan Abah ~ Terima kasih mama..abah..


Apa2pon pada kawan2 yg kini seorang guru .. selamat hari guru jugak :)


Untuk aku sebut kembali semua nama guru aku , takkan boleh..terlalu ramai..


Guru2 di Tadika Sepakat

Guru2 di SK Dato Keramat 2

Guru2 di SK Taman Setiawangsa

Guru2 di SK Taman Segar

Guru2 di SMK Bandar Damai Perdana

Guru2 di SMT Teluk Intan

Guru2 di SMT Setapak


Para pensyarah di


~ Foundation in Masscomm ~ Taylors

~ Diploma Creative New Media ~ Multimedia College

~ Diploma Teknologi Seni Teater ~ Kolej Yayasan Melaka

~ Diploma Broadcasting Film ~ KLMU


Tak lupa juga ,


Insan yang mengajar aku apa itu filem ..

~ Rozinor Razali

~ Pekin Ibrahim


Insan yang mengajar aku apa itu lakonan ..

~ Abang Namron


Insan yang mengajar aku apa itu persahabatan ..

~ Taufiku Tabrane

~ Khairuz Zamil

~ Shahir Hazwan


Insan yang mengajar aku apa itu perjuangan..

~ KAMU :))


Terima kasih buat semuanyaa ... Selamat Hari Guru :)


No comments: