10 September 2009

080909 - Selasa


Hari ni start kelas kul 8..
Huh Seha xde g test JPJ..
Inaa lambat..xdpt masuk kelas..
and actually dia mmg xnk dtg..
Then si Ila pon xde..merayap gi
MidValley nan Ika n Kechik
Tinggalahh aku sorang2 tanpa kwn dlm kelas uh
Ermmm mmg bosan tak tkataa la..
Tp alhamdulillah berkat drg xde tu
assignment kena submit next week tu
aku dh siapkan..
sbb aku dpt fahami ape yg dia mahukan..
So aku leh relax cket..

2nd class baru Ina ade..
ermm tu pon kelas tunda hari jumaat..
so tgu 3rd class terus...
mcm biasa je pon class..
hari2 mmg menarik..

*****************************************************

aBes kelas je aku antar Ina g KTM..
Dia nk gi karoeke..
tp mood aku K.O laa dat day..
so aku lepaskan dia..
then aku text Bro Syafiq..
ckp aku ngah sorang2..
but dia lak ade kelas..
dia sampaikan salam kesian je kt aku
ampess btul..
Next person , Ila,Kechik n Ika..
tserempakkk!!kot..haha
then join laa drg..
tu pon kejap je..
sbb hati aku mcm xsedap je

*****************************************************

Aku amik STAR LRT gi Sentul Timur..
mama tgu situ..
Then kami gerak HKL..
melawat uncle..
Berbuka pon dkt HKL..
aunty n uncle from penang smua ade jgk..
Doktor soh ahli keluarge bsedia..
Sbb katanye kritikal..
Around 8..aku n mama balik umah
sbb aku nk siapkan assignment n ptptn lg
8:30 sampai umah..
drg kt HKL call
ckp uncle dh xde..
Al-Fatihah..
tkejut gak aku kan..
baru balik je time tu..
xsempat wat ape2..
aku nk ikot mama gi melawat
tp apekan daya..
aku ade byk sgt keje..
xdpt la ikot..
ermmmm....

No comments: