04 September 2009

Am I busy?

Busy kah aku sekarang?Sehingga ada followers yg rapat dgn aku ngadu ckp bosan nk masuk blog aku,xde update.Entahlah korang aku rasa aku busy,setiap hari aku akan balik lambat,sampai umah siap utk berbuka pulak.Memang tasempat mhadap blog ni.Sorry erk..Ermm jadual kelas btukar2..pening gak tp xpe la..biasala kan..Heheh :)

Ape erk nk cter sal kelas?Aku citer pon bkn korang paham..yg pting mmg aku suke kelas aku.Hik2.Best sgt hari2 rasa mcm dh seat dlm dunia seni even we re still learn kan...situasi dkt studio dgn camera,lighting..ermmm mmg real la.

Aku dh taw dh camne nk susun set utk bkomunikasi..ermm wut i mean is mcm mn kita nk taw tu adalah sbuah kluarga..set memainkan peranan penting..warna..weee terer jgk r kan..tu smua DR.RONNIE yg ajar..

Utk skrip lak..aku xsiap lg..dh dpt final project utk 2011 kot..so kena siyes la..heee...tu je la wat masa ni..ermmm papai..

No comments: