18 September 2009

Buka Puasa + Karoeke

Woaaaaa disebabkan my kakak dah balik KL..
My abg ipar treat us makan2 n karoeke..
Yippy..actually kiteorg nk berbuka kat Pizza Hut Chow Kit tu
xtaw laa nape jauh sgt kiteorg pegi
tp malang kiteorg stuck 2jam stengah dlm jem
Dari cheras ke sana..
So dtg2 meja smua full...
Jadi makan la kat tempat yg bdekatan..
1CLUB kot name dia..
sedapp gilsss ok..
tp xtaw nape xramai org..
Maybe drg nampak pelik kot
tp siyes sedap..
hahahaa..
Abes makan kiteorg TETAP ke pizza hut
nanti kempunan susah..
MAKAN DAN BALIK..

Hantar mama ke umah..
dan kami ber3 terus shoot ke JJ Balakong
tiada pkara lain terus ke Green Box..
wut theee fish..full kot?
Kosong kul 11..
Ouhh tanak la mulanya..
skalik g tgk muvie pon lambat2 smua..
jadi terusla kami book kul 11 tu..
Hahaha..
jalan2 gi beli belah smua..
dan sesuatu tjadi kt toilet..
ADA ORG AMIK GAMBAR ORG KENCING..
bodowww gilerr..
abg ipar aku pon kenee..
tp dia rampas dr org tu..
and dilit pic dia..
cume aku n kakak aku r xtaw
drg amik ke x gambarnye
sbb org tu ade dkt toilet pompan n laki..
eee seram giler makk aihhhh...
tibe2 kang kuar kt utube..
bodowww sgt taw...

Then masuk karoeke..
aku nyanyi lagu2 yg slalu aku bwk nan
dak2 kolej..
tp bezanye slalu bwk dlm 3 org
ni aku kena bwk sengsorang
ahahahahahah...
sgt2 pelik..
tp best la..
best dlm bengang..
hahaha..
kakak aku nyanyi byk sgt lagu
cesssss....

ahahahahaha..
itulaa kesahnyeee..
jeng2
babai..
slmt hari raya :p
I miss a lot raya with my sis Julie :(

No comments: