22 September 2009

3rd Day Raya - Photoshoot + Shopping

Hari ni merupakan hari raya ke3..yeahh 3 hari sudah kita beraya kan?hehe.So hari ni spt biasa kami mbuka umah menanti kehadiran pelawat.MUahahaha :p . Kak Tina datang rini.Jadi spt biasa bile org dtg haruslah makan.Dah makan kami tgk tv.Then wat la photoshoot raya yg lgkap.Spttutnye org wat raya pertama..tapi kami wat raya ke3 then baju biasa2 je.Hahaha.

Ada la cket gambar2 yg ku sediakan utk tatapan mu..tapi blur cket la sbb amik dr phone je..gambar dari camera ade kt abg iparku.nk wat artwork kot?ahhaah :p .


5Siblings with Mama..


5 Siblings..


Mama with anak n menantu


wife n husbands


Lepas drg balik,terus kami shoot ke Mines Shopping.Yang mana memang kami sefamily tak penah sampai.Muahahaha.Tasangka ghupenye dkt je ngan umah.6tahun kot dok sini tapenah tahu Mines hanya 15min je dari umah.Hhahaa :p Sgt funny la.Then bile sampai Mines,terus jatuh cinta.Sebab when sampai situ..rasanya tayah gi Low Yat dah.sebab nk laptop ade dh situ.Nak handphone pon macam2 kat situ.Uwaaaarghhhh mmg best.Bowling karoeke semua ade.Hahahah.

Tapi tadi Mama belanja baju baru kat aku n kakak aku.Hehehe ade la beberapa baju aku beli.Nak tengok baju2 tu?Ok jgn gtaw org taw..aku snap gambar dlm fitting room.Yang tak jadi beli pon ade.Muahhaha..biasalah janji kita merasa pakai kan?hahaha.










Banyak2 try conclusion nyee..aku beli 4 helai je.Hahaha..yerla wat pe byk2..almari aku pon sebenarnya dah penuh.Hhahaha..

No comments: