01 September 2009

Permulaan semester 2..

Kelas penulisan skrip td menarik sgt.Thibur dgn our lecturer Mr.Ajin.Dia sgt funny,and actually smua media nye lecturer funny.Tadi dpt task utk wat sinopsis.Xde masalah sgt utk tu.Then kena wat akaun wordpress utk subjek Film Study.Dia ajar jgk.Tadi jumpe gak lecturer utk structure film. Menarik subjek ni..kiteorg masuk studio td.Main dgn light n camera.Suka giler........even demam tapi kelas wat aku hepi la jgk kan.Hehe :)

Abes kelas je spoil mood,5siblings meet up,4 of us Seha,Me,Ina n Ricky luahkan everything yg kiteorg xpuas hati ngan Kechik.Gado besar kiteorg,aku yg demam btambah2 demam.Masing2 tinggi suara,tapi aku n Ricky cool down je.Sbb mcm malas nk besar2kan gitu..at last Kechik mgalah n dia sedar kesalahan dia.Happy jgk la kan,sbb nampak kemenangan tu pd kami.Tapi aku sdirik xtaw ape akan jd pd 5siblings.Ermmmm..

4 of us menangis dpn dia tadi,tkilan dgn ape yg dia dh lakukan.Ermm so sad.Masa kami nk tinggalkan dia,rupenye2 Mr.Ajin was there.Dia dgr pbalahan kiteorg.So segan la kan.Hahaha..abeslah nnt dia skripkan kisah kami lak.Ermmmmm...

Tadi aku tkejut sbb tgk wallpaper hp Ricky,pic aku n dia.Hahaha..that why aku syg dia.Hehehe..ni first time aku gado depan2 mcmni,slalu internet je.Baru aku taw kepuasan fight depan2 ni.Sampai tbatuk2 aku..hehe

Oklah ni je kot...nk siapkan assignment jap..

No comments: