01 September 2009

Sahur budak demam..

Baru lepas sahur..alhamdulillah..waktu mama kejut tdsusah sgt nk bgn...spt ade sumthing halang mata aku nk tbukak..nk bsuara pon tekak sakit sgt2..pas2 cam ade kahak yg sdg halang aku utk bsuara.Aku pilih jln utk bdiam diri je..sebaik mama kuar dari bilik,terus aku kuatkan diri utk bgn gak.

Aku turun tgk lauk sedap,aku suka..tp smua pedas.Tekak aku xleh terima tu,nnt btambah sakit n merah.Aku dapatkan air suam,nk abeskan pon makan masa yg lama air suam tu..sbb dia kene lalui tekak aku yg kemerahan tu.Dan aku rasa sgt2la perit waktu tu.

Aku tak sentuh pon nasi utk aku yg dh dhidang.Aku xleh la terima,then aku masak megi smemangnya pbuka selera.Heeeeeee first time bulan puasa aku mkn megi..gagaaaaaaaaa.And now aku asyik tbatuk2.

Hope nothing happen..ermmm abes kelas nnt nk g klinik.Kelas aku start 8pg.gile betul.Ermmm tensen la demam batuk2 smua ni.Myusahkan.

No comments: