20 September 2009

Raya Day 1 :)



Assalamualaikum pembuka bicara,chewahhh skema pulakk.Ouhhh excited tahun ni aku update blog and gambar raya.Hehehe tak macam tahun2 lepas.Raya yang agak bosan.Around kul 1 dah ada kat umah tido tkangkang..haha!..Dis year more meriah.Dunnoe why tapi meriahla.Kuar awal pagi.Lewat petang baru sampai umah.Siap singgah Giant plus Jusco lagi.Hehehe.

Seperti biasa,pagi raya haruslah kita solat raya.Hehe.Kiteorg sefamily solat dekat Masjid Alam Damai.Dekat umah je.Baru tahun ni bukak.Yeahhhhhh dah lama actually aku tak semayang raya,sebab2 tertentu.So aku puas hati tahun ni aku dapat.Ahakz.Abes solat,singgah kubur arwah abah aku dekat belakang masjid tu je.

Drama di pagi raya..heee :p





Ampun maaf dipinta,duit raya dihulur tanda ingatan aidilfitri 2009.Muahaha :p . Setelah acara kami sekeluarga selesai,bergerak la kami ke kubur arwah kakak.Terus shoot ke umah aunty yah di Bukit Antarabangsa.Bersalaman2 bermaafan2 dihari raya.The best thing setiba kami di umah aunty,secara tak langsung dan tanpa planning kami sama tema yakni Merah + Biru.Gilee smart la umah tu tadi.Hahaha.





Sekian saja update saya hari ini.Hahahah rayaa best wokkk taunnn ni.Tak de aku online sorang2 macam taon lepas.Hhahahaha.

No comments: