13 September 2009

KISAH KAMI :)

13 SEPTEMBER 2009 :)



KISAH KIM DAONG



Hari ni setahun mereka bdua berkenalan..berkawan..dan segala BER lagi.Aku as adik tumpang gembira buat mereka.Tarikh ni aku belum lagi kenal mereka berdua.Tapi aku tetap akan upload pic saat2 pkenalan kami.Heeee yeah,cepat je masaa blalu kan.Macam2 dugaan kot utk kekalkan hubungan kami.




16 SEPTEMBER 2009 :)



Saat perkenalan :)


Disinila bmula segalanya,psahabatan aku dgn DFC jga hubungan aku dgn abg ku bdua ini.Sememangnya aku tsgt gementar menunggu tarikh ini,Rabu ni.Setahun berlalu.Dulu jumpa waktu puasa,dan kini masih bulan puasa.Itulah untungnya bkenalan pd waktu puasa..bulan yang mulia :)




RESTU SPM


Ampun maaf dipinta


Heeeheee ni waktu thn lepas.Sebelum aku nk SPM,aku meet up dgn drg.Hehehe.Ermm since kenal drg bdua,aku nampak prubahan aku.Sumtimes emo btambah,jeles jadi kuat giler2..even org yg drg meet kenal drg lagi lama dr aku..tp aku still nk jeles.Syg sgt nye penangan.HeHEheee..

Dulu klu korang nk taw,,selang 2hari mesti nk jumpe.Kebizian skang mbataskan kami utk kerap bjumpa.2bulan skalik pon blum tentu :( . Sebab tu aku sgt2 menanti saat 16 sep 09 ni.Aku nak jumpeee sgt both of them.Dan if can smuua yg aku jumpe pd 16 sep 08 dlu.Tapi tu smua takan blaku..krn aku hanyaaaa ingin jumpe both of them.Kekwat kan bunyiknye??Tp ape aku pdulik kot...ahaha.

GAMBAR2 KENANGAN


oN My 18th Birthday


oN My 18th Birthday


Last year open house :)


KRU RAYA :)


Kadang2 bila aku tgk gambar2 lama ni.Nak nanges pon ade,sbb aku tlalu rindu kemesraan kami dlu.Dulu aku sgup kuar sampai mlm sbb drg free malam je.Dulu jgk aku mesti nanges if nk balik lepas jumpe drg.Dlu jgk namaku sering bkumandang di Hot.fm..acap kali kami btukar ucapan di hot.fm. Rindu sangat...

Ermmm smua tu pasti akan blaku kembali.Jangan risau abangku..huh!!Aku yg risau sbnarnye..tapi tak mgapa.Walau lama tak jumpe,aku taw tiada dua utk mereka.Hnya aku sorang adik mereka bdua.Both of them,my first brother yg declare aku as adik drg.Abang aku yg lain,aku yg mgedik declare.Even drg tak admit aku adik drg.So sbb tu aku syg MEREKA BERDUA,sbb aku adik drg n drg abg aku.

Siyesly aku sgt2 tasabar tgu Rabu ni.Hope smuanya mjadi.Tanak la batal2 eh abg?heee

I'm seriously IN LOVE with BOTH of U

HAKIM HASSAN ASHARI :)

Dicurik di FB mu.

FAIZ AIZUDDIN AZAMI :)

Curik dari FB..


Ouhhh buat abang berdua,thanx coz elweyz be with me whenever i need u.Thanx sgt2 krn mjadi org yg memahami atie.Menjadi org yg sygkan atie.Dan jgk thanx sbb pinjamkan telinga mdgr segala cerita atie.Pinjamkan bahu utk atie redakan kesedihan atie.Terima kasih byk2.Setahun bsama abg adalah yg terindah buat diri atie.

ABANG-IMRAN AJMAIN (Dengan Secara Kebetulan)
Lagu yang benar2 menyentuh naluriku sbg ADIK

Aku bukan perwira
Ku tak berkuasa
untuk menyelamatkan dunia
Dari ancaman yg sedia ada
tapiku bercita2

Aku dulu pernah
mengalami usia remaja
aku juga pernah
jatuh cinta dan terluka
jadi janganlah bersedih
abang selalu disisi

Ku hanya abang
tapi kasih sayang
ku tak berbatas
darah dan daging
hadirmu kurniaan
dari atas

Ku ingin berikan
yang terbaik
padamu sayang
Dan perananku
Pegang hanya abang

Ku bukan idola
Dan tak pernah
terima anugerah
pengorbanan ku ikhlas
dan ku tak minta
sekali pun dibalas

Aku dulu pernah
gagal dan aku kecewa
aku juga pernah jatuh
dan bangun semula
jadi janganlah bersedih
abang selalu disisi

Ku hanya abang
tapi kasih sayang
ku tak berbatas
darah dan daging
hadirmu kurniaan
dari atas

Ku ingin berikan
yang terbaik
padamu sayang
Dan perananku
Pegang hanya abang

Jadi janganlah
Kau lupa 5waktu sehari
Jadi janganlah
Kau lupa hormat mhormati
Jadi jika
Abang yang lupa
Engkau akan menjadi
Seseorang bertanggungjawab
Untuk mengingati

Ku hanya abang...
Darah dan daging...
Ku ingin berikan ..
yang terbaik padamu sayang...
Dan perananku...
Pegang hanya Abang...
Kaulah yang abang sayang...


Yeahhh dis song really touch my heart.Akhir kata ouh abang..atie sayang abang :)

Hope tarikh bmakna ni dpt bkekalan utk akhir hayat.Hari2 atie syg abg.Atie hadiahkan entry bmakna ni pd hari yg sgt bmakna utk abg hari ini dan memandangkan hari untuk kita bertiga juga semakin hampir :)

Sayang sangat kat abang.Hope abang masih setia disisi atie walau ape pun terjadi.

2 comments:

@rep said...

hi atie.. wah.. DFC ke? ni hah.. peminat daong gak.. view my blog.. ada pasal dia gak.. hehehe

Unknown said...

噴印機
噴碼機
雷射標示
碳帶熱轉印機
打包機
pet打包機