02 September 2009

No Title..

Demam?Batuk?Masih tidak berubah,ubat Doktor dah aku telan.Doktor kata if Friday still same,sila pergi ambik darah ouh wat ujian.Sangat takot.Hmmmmmm hope xde ape2..laa..dhla x bmaya sbb tasehat ni,ditambah pulak kesakitan seorg perempuan..perghh ada patut dh nak berbuka leh sakit tu serang..ermmm sedihlah mcmnii..hahaha :)

Harini btambah byk input aku mgenai filem,dan aku btambah2 minat utk mendalami dunia filem ni.Aku mmg bharap la,jumlah dlm kelas tu bkurang..tp aku tetap tanak bpisah dgn bestie aku.Bukan ape,bile ramai2 susah nk concentrate la..sekelas sampai 45 orang smua..tapenah dibuat orang la..lagi menakjubkan kelas Media tadi 65orang..perghh mgancam la..Ermmm xde ape aku nk citer sgt laa..otak aku skang byk nk tulis utk website BELAJAR FASAL FILEM sahaja :)

Ouhhhhhh tadi Seha kata,sejak dua menjak ni aku mcm xde mood je dia tgk..Aku pon xtaw nape.Mgkin sbb Ricky xde..ntahlah kan..yerla aku nan Ricky dh sgt close,bile dia xde aku terasa la.

OUHHH RINDU MMC......

No comments: