01 April 2012

1 April 2012 = 3 bulan :)

Assalamualaikum,

Alhamdulillah , di saat kawan2 lain mhitung hari mereka praktikal .. aku kini berada dibulan ke3..dimana Miss Wan kata .. 3bulan adalah tempoh utk lulus..kalau lebih..confirm lulus la :p

Walaupun situasi aku xsama dgn kawan2 lain..tapi sebenarnya aku rasa aku untung..sebab aku sebenarnya belajar benda yg betul2 aku nak buat satu hari nanti..aku xbyk dalam produksi shooting sebab dari awal minat aku x kearah tu..aku lebih meminati bidang pengurusan..dan aku rasa aku berada dibawah bimbingan insan yang betul..

Cuma ketegasan pihak MQA kadang2 mbuatkan aku berfikir sejenak yang aku telah berada di kawasan yg salah..hey ! You..haha aku ada bukti bahawa aku xsalah..aku boleh tunjuk silibus aku belajar dulu di kolej bahawa aku sedang buat kini..dan sedang tajamkan lagi...

Bertambah dasyatnya lagi..aku turut belajar bagaimana ingin menghasilkan sebuah buku..pendaftaran sebuah buku..pencetakan sebuah buku..dan promosi.. yeaah :) .. ada lagi..teater..aku turut belajar mengenai itu..dan aku bkn tinggalkan langsung camera aku..dunia filem aku..sebab aku masih juga membuatnya secara indipenden.. dan lebih ke arah politik..

Dan insya'allah dalam bulan 4 ni aku akan sibuk dengan pre-pro sebuah dokumentari .. semoga Allah setuju..

Baeklah :) Semoga berjaya..kawan2..

No comments: