23 April 2012

Semaklah Weh ..

Assalamualaikum ,

Aku memang semak dengan orang yang macam ni .. aku dah busy nak mampus sekarang ni .. sehari kerja multitasking .. rasanya kalau masuk company besar .. pergi shooting pon membontoti je ..

Aku semak weh dengan orang yang tak cuba nak faham aku .. nak tacing bagai ..

Aku busy tahu ?

Selasa , Rabu , Sabtu , Ahad dari 9 pagi sampai 7 malam . Aku akan berada di KLPAC kena buat video..kena menghadap budak2 belajar berlakon,belajar muzik,belajar menari,belajar bertukang.. waktu lebih tu aku kena EDIT pulak video tu.. takkan kau tak faham busy dia macam mana ? Kau tak faham nak EDIT video tu berapa lama ?

Tak cukup dengan tu .. bulan 5 ni ada show teater SeNaPas .. aku Assist Stage Manager .. banyak benda nak kena buat lagi ni.. invitation kolej..sekolah..nak kena fax..dapatkan maklum balas..latihan pon aku kena pergi usha..tapi aku dah tak mampu kerat badan..

Sebabnya kalau dekat office.. buku2 keluaran company aku..aku kena jaga..keluar masuk buku..payment..account..stock card..aku kena buat..

Kau tahu nak celoteh je cakap aku tak bagi masa dekat kau ..

Kau tahu ke tak masa aku untuk diri aku pon takde ?

Ini aku belum maksudkan kerja2 yg bukan bidang aku..tapi aku kena buat ..

Susah sangat ke nak faham situasi aku ? Susah . ?

Walaupun kerja aku menimbun2 tapi aku tak pernah rasa banyak..tak pernah rasa beban..sebab aku bkerja dgn bos yg pandai amik hati pkerja.. dan dekat office ada kawan2/abang2 yang mceriakan diri ni .. dan aku cuba sedaya upaya utk tidak sentapkan diri aku..

Dahlaa.. terpulang pada kau kalau kau nak teruskan peperangan ni.. Aku MALAS..cukupla laptop aku ni semak dengan video2 yg perlu aku edit..invoice yg perlu aku keluarkan..cukup tak perlu kau semakkan lagi pemikiran aku ya ?

ps : Kita nak tegur karang kena balik .. lantak pi ler ;)

1 comment:

syazwananuar said...

kesian :( goodluck then kak atie ! watlek jeeeee hahaha