02 April 2012

Aku dan Perniagaan...

Assalamualaikum,

Kepada kenalan rapat..mesti tahu dan kenal akan aku yang sangat benci akan perniagaan ! Kawan aku Izyan,berkali2 ajak aku buat bisnes..bisnes topap la..bisnes camera la..iphone la..baju la..semua aku reject ! Sebab aku dah sekat otak aku.. aku bukan budak bisnes..and I hate bisnes .. bisnes bukan idop aku !!

Tapi alhamdulillah , hari ini secara rasminya aku mempunyai perniagaan aku sendiri .. aku tidak memerlukan kedai untuk memajukan bisnes aku..tapi aku hanya memerlukan kau dan mereka untuk menyokong dan menjadi pelanggan aku..dan aku juga mengalu-alukan kau untuk menyertai perniagaan aku.

PERINGATAN .. INI BUKAN M.L.M !

Tujuan aku join bisnes ni..sebab aku tahu aku punya ramai kawan yg memerlukan bantuan aku dan produk jualan aku..selain dari tu..aku tahu kawan2 aku ramai yang suka melancong tapi xde duit..jangan risau sertai aku.. and kau akan mampu pergi kemana saja.. tapi kita sebagai umat Islam..bile ada duit..lets go to Umrah and Haji first okay :)

Tapi if duduk diam , memang takkan kemana la :) ..

Buat masa ni .. aku tumpukan perhatian dekat kawan2 yang nak kurus.. aku cakap awal2..bajet xbanyak.. kurang dari RM500 .. and da best part.. dalam RM500 tu..u will get such a lot of product .. i called it as Mix Breakfast :)

Alhamdulillah aku baru cuba hari ni .. u totally akan skip breakfast..mmg rasa kenyang..and alhamdulillah skang dh pukul 1 .. aku masih belum lapar..selalu dah kebulur teruk .. hahaa :) .. And kita akan rasa nak "membuang"..tapi dia tak memulas taw..rasa biasa je..kih2.. dia mcm buang benda2 yg xpatut ada dlm our body..

Sesiapa yang rasa nak cuba and nak tahu lebih lanjut.. we can meet :) .. or u can come to my rumah if nak rasa dat Mix Breakfast ..

Kalau kita nak sesuatu kita kena usaha .. if tak usaha kita takkan dapat apa pon ..

Okla Assalamualaikum :)

No comments: