06 April 2012

RASA...

Rasa apa yang sedang bermain di minda aku ni ?
Macam palat pulak rasa .. pahit!
Aku dah blacklist rasa ni satu masa dul
uKenapa dia hadir balik ?
Fakktapp tahu rasa dia ?

Menyiksa jiwa ..
Sebab aku pasti..
Satu hari nanti..

Rasa ini akan buat aku termenung sendirian..
Buat aku menanti SMS setiap masa..
Buat aku tak tidur malam..
Buat aku tersenyum setiap masa..

Gembira ?
Ya itu sementara..

Aku pasti lagi..
Beberapa lama kemudian..

Rasa ini akan buat aku merajuk setiap masa..
Rasa ini akan buat aku menangis ..
Rasa ini sebenarnya akan buat aku kecewa lagi..
Kecewa !!

Aku nak halau rasa ini pergi jauh dari aku..
Aku belum sedia untuk kecewa lagi..
Ah nak je aku pijak-pijak hati ni..
Biar sakit sendiri dari aku kecewa di akhirnya..

Weh..rasa CINTA, rasa CEMBURU, rasa RINDU..
BLAAAAH ! JAUHH ..
SHUUUUHHH !PERGI MAMPOS KAU DEKAT SANA !

 Adinda Atie,
4:36 pm
Merpati Jingga Petaling Jaya 

No comments: