19 April 2012

Kontes #AkuRindu90's by Lejen Press


Wuut wuut .. sebenarnya ni kontes di Facebook .. tapi aku dengan bangganya menulis di Blog juga sebab mcm sweet je utk aku share dkt Blog.. dorang tanya apa yg aku rindu pada tahun tsebut ?

Wuut..wuut :) Aku dilahirkan pada tahun 1991..terlalu banyak yang aku rindukan..everything yg aku rasa takkan dpt pada kanak2 yg dlahirkan pada tahun 2000++ ... mereka merupakan insan yg rugi.. *mcm bab 1..nnt anak aku pon dikirakan rugi la kan?* tapi xpe..utk anak Mama..i'll make sure u rasa apa yg mama n papa rasa zaman dlu..kah2 *berangan much*

APA YANG AKU RINDU #1

----- > Ni yg paling2 aku rindu la eh.. pegi sekolah ari Jumaat awal2..wlaupun class start at 2pm..pegi kul 12pm..main kejar2 dkt sekolah..main peluk tiang..errr u know ? 4 org main..rebut tiang..kah2.. at da moment nak masuk kelas..dh bpeluh..dh busuk..dh xde mood nak belajau ! Hahahahaha

APA YANG AKU RINDU #2

----- > Everytime nk amik reportcard dkt sekolah..dkt kantin ada jual2 buku.. sampai tua bangka..i still bminat nk beli buku mewarna..sbb cover dia comel..kah2.. bkn setakat ada buku..kadang2 tu ada susu..ada milo..vitagen..free ! Hahahahaa..kalau nasib malang..balik umah sakit perut..upsssiii ! Hahahaha

APA YANG AKU RINDU #3

----> Pembaris panjang cikgu.. zaman tu budak2 panggil roti ! Hahaha..rindu nak kena rotan dengan pembaris tu..rasanya zaman skang xnampak dh pembaris tu..hak2.. sbb bdk2 zaman skang manja..cubit cket jerit serupe pondeyy ! Hahahaha..

APA YANG AKU RINDU #4

----> Sate ikan !! Sate ikan yg sebatang seposen tu..jual depan sekolah waktu balik sekolah..sebelum lari naik bas...penuh budak2 beli sate..sedap kot..susah nk jumpe skang..budak2 zaman skang..abes sekolah lepak wangsa walk makan ayam penyet terus..mana ada nk makan sate ikan..kah2.

APA YANG AKU RINDU 5#

----> Aku rasa 5 cukup la eh ? Nak bgtaw byk2 pon pemenang random.org je..hahahaa :) Paling aku rindu zaman aku kecik2 dulu game. dlu game smua bleh mgeratkan hubungan sesama jiran..skang?Angry Bird je..ahaha dlu REAL ANGRY BIRD okey ? Kalau main tipu..ada je bird mgamuk..AHAHAHAHAHAH..

Antara game zaman2 dulu..

1).main getah/skipping .. zero point..or rumah terbakar tu..
2) Rounders..
3)Galah panjang? Hahaha aku selalu main tipu je..
4) Baling selipar..baling tin.. *kena nyorok2 ni*
5) Main kejar2..ahaha kalau aku manjang duk dlm "rumah"
6) Police n thief?
7)Kawen2..ahahahah

Damn ! Banyak weh nak mention..nanges aku nnt..

Apa2pon aku percaya satu hari nanti..zaman ni akan muncul kembali..itupon kalau kita ingin mengangkatnya kembali kan ?

Amacam ? Layak tak aku utk menang buku Cech Adrea ni ?

Aku letak benda yg sama di FACEBOOK aku : ADINDA ATIE
Dekat tweet ? aku taruk link je blog je sbb tweet xleh panjang2..hahaha :)

Baeklaaah adios .. terima kasih Lejen Press ..

Semoga maju jaya utk buku ini :)