09 April 2012

Lesen Kereta :)

Assalamualaikum,

Alhamdulillah berjaya jugak aku daftar untuk buat lesen..dan aku hanya tinggal 1 step lagi iaitu JPJ Test .. dari xpenah bawak kereta lgsung..gerak pelan2..sampaila skang alhamdulillah abg fai..dah rasa selamat duduk dekat seat cikgu bila ajar aku bawak kete.. sampai kdg2 dia malas nak drive aku balik umah..dia suruh drive sdiri..kesian aku..ujan2 pon gigih bawak kete tu..hahaha tapi aku cuak sket bile traffic..kalau aku kelam kabut..mmg matilaa enjin tu..ahahhaa




Bila aku dh confident bawak kete manual tu..aku saja gatal2 try bawak auto lak..so xde la nnt susahkan Mama nk ajar aku..auto kan..senang je..bile dh confident dgn manual..auto lg senang..bukit smua xde masalah mcm manual tu..keh2.. *woit gambar google je tu* ahahah




Aku punya JPJ TEST .. 8 MEI 2012..lambat gila..sbb dkt Bangi byk sekolah..so ramai..n cepat full.. aku ingat a day be4 test tu nnt aku nk kena test drive jgk lg..takut kete reverse time bukit..keh2...



Harap2 dengan izin Allah..exam tayahlaaa repeat..nk sekali je..doa2kanla ye ? :))

No comments: