15 April 2012

Tangisan SeNaPaS ..

Assalamualaikum,

Baeklah hari ni merupakan hari terakhir show #TepukAmaiAmai .. Damn ! Aku tak suka penghujung sebuah cerita .. kerana akan ada tangisan..demi cinta kaseh dan sayang .. oh no ! emosi ! Hahaha ok dis is not wut i want to tell..

Semalam lepas show petang..sementara menunggu waktu show malam..kami menonton cd di skrin besar..walaupun aku selalu burn cd-2 tu utk djual..tapi aku xpenah menontonnya.. sehinggala semalam..dari awalnya aku terkaku..kisah..dialog..hampir sama.. tak dapat menahan air mata dari mengalir..kadang2 aku kalah dgn permintaan hati..menangis..

Bezanya disini Kamariah tua dari Razak..tapi kisah aku DULU .. Razak yg tua dari Kamariah.. adala dlm 9 tahun je kot ? Aku kalah dgn perhatiannya,kasihnya,sayangnya...ada satu dialog Kamariah yg buat aku terasa ingin menghentak kepala aku di kerusi .. aku terasa spt.. aku ke tu ? Kata Kamariah "Razak..manjakan aku..aku ingin dimanjakan" lebih kurang begitula..

Dan ayat2 Razak buat aku mengimbau kembali kenangan aku dan dia.. aku rasa nak keluar panggung..tp tak mampu sebab aku mahu tahu pengakhirannya.. ditengah2 cerita lagi sudah lain kisahnya dgn hidup aku..tp masih mampu aku relatekan sebab lepas Razak dan Kamariah kantoi dgn keluarga..talian telefon Razak susah utk ditembusi..Sama !!

Ahh susah utk aku cerita lagi .. tapi sesiapa yg rasa nak tahu ape yg aku merepek ni.. show ni akan re-stage bulan 5 nnt.. jemput datang ye ? :)  https://www.facebook.com/events/343712682331233/