19 October 2009

Lepak after class..

Hey Sayang,

Hiks2 currently agak suka lepak after class.Ni semua gara2 ritu rezeki lepak dpt join shooting.Haha.Hari ni kelas,agak parah la..or maybe aku yg mparahkan keadaaN.Bawak problem ke dlm kelas,dan benda senang jadi bebanan utk aku.Aku rasa rini aku x btegur sgt ngan Seha..nak abes kelas baru btegur..aku pon xtaw nape.Maybe sebab aku try not to lukakan hati kwn2 baik aku lg.So I prefer to talk with not my bestie..so skurangnya2 aku x myakitkan hati kwn baik aku lg..Cukuplah dgn ape yg tjadi dgn -ve thinker aku ni.It's enuf.Aku taw aku yg bodoh dlm segala hal ni.Ermmmmm stupid ATIE..korang smua salah sbb kenal aku.Hik2..ok enuf kot psal bestie or friends topic ni..ermmm

Hari ni dapat assignment yg agak berat jgk la..presentation utk Masscomm class and topic ia adalahnya Public Relations..aku suke topik tu..dan sgt2 bharap kwn dpt bantu dan kerjasama..haha SEE?? FRIENDS SANGAT2 DPERLUKAN dalam kehidupan seharian stiap org sbnarnye..tapi aku??BODOH dan xreti hargai kawan yg aku ada..ape yg aku taw?ermm lu fikirlah sdirik.haha TENGOK?FRIENDS TOPIC again..yeahh I admit aku demam ni..tekak sakit..ni gara2 air mata mgalir atas kebodohan aku..selsema smua lgkap..haha ENUF ATIE..amik simpati org ke ape kau ni?haha.

Class Study Film lak biasalah..penuh dgn kejutan.Tiba2 dia soh present wut we have dlm report Laskar Pelangi..YEAHH JUJUR..I'm not started yet..so dats it.Tp bile dh diskus2 dlm kelas,baru phm ape yg tjadi ni..Hehe.Hope leh buat..tp JOGHO THESIS..redha n tawakal je la yer?haha.Kiteorg dpt assignment final..utk collect mark..short film 5minit..mgkin krg rasa sng sbb 5minit je.Bayangkan 4JAM shooting semata2 utk 5minit nye cerita.Aku jd director utk production aku,drg smua dh sebulat suara.Heee nama production aku METRO PRODUCTION..look matured dr lain2 production.Haha.

Abes kelas,g amik skrip kt En.Ajin and g jumpe ady kejap.Actually dia nk bg pendrive yg dia amik.Tp lain lak jadi.My Black was there with him , then dia started a conversation la..dia ckp aku rebonding rambut.Hahaha bayangkan,org dlm kelas dgn aku dr pagi x notis..dia yg baru jumpe dh prasan mgenai itu.Haha.Well,pas2 aku ajak ady lepak..lgpon time tu Nana dh lapar giler.Cian lak kt dia.So ktieorg lepak2 sambil makan2 n ngumpating.Hahaha.

Snap2 gambar itu wajib la kan.Hahaha.Then Aqiem dtg.Memang ady ade janji ngan dia pon.So sempat la snap pic ngan Aqiem.Ritu penah tjumpe dh aqiem,ady la kenalkan.Lepak2 smua.And kiteorg mmg dh kwn kt Myspace.Tuh yg jd muke x malu nk bgambar.Hik2..

SO HERE DA PHOTO...