10 October 2009

Today Yang Giler :)

For the first time..aku rasa Semester 2 ni menarik jgk kwn2 dia.Hahaha.Before this bkepit je ngan kliks aku dari Semester 1 kan.Suddenly smua pon best la..cuma aku kena pandai bwk diri.Dan sbnarnya aku n kliks aku malas nak amik port puak2 lain..kiteorg join smuaa je..sape untung?kami jgkkk..hahaha.

Today aku kena gi itu kolej la..ade exam test..kena shoot lilin...susah gak la...aku salah dgr arahan la..salah kot aku wat..tp xpe..janji AKU WAT..haha..lama gak la tgu turn dari kul 9 kot..around kul 12 baru dpt buat..lama kan?yer laa ade 3 intake kot..satu intake dh around 40 jgk la kot..mmg la lama..

Sementara tgu turn tu..biasala aku posing2 amik gambar..hee nnt aku attach muke2 baru dlm buku hidup aku yeah..hehe..ermmm ape lg nk ckp yea?hahah..Ouhh ouhhh yeaaa..lupe lak..abes je test td..aku n kliks with Nana ( kwn sem 2) kiteorg gi Karoeke..lama kot xgi...

Around kul 3 abes karoeke..then ingat nk balik..singgah toilet jap..pastu ade sorang minah tu excited nk bgambar lak..terus la bgambar sampai masuk Fitting room..wut the fish laa korang ni...4 ORG KOT MASUK...u know laa..fitting room suppose 4 baju je leh masuk..ni org kot..wkakaka..so funny...

hahahahahaha ok enjoy da photo...


Us with Nana ( dalam Fitting Room Sogo)


Ina Me n Kak Wawa (Intake June)


With Ady


With Fizz


And last yeahh Don't be to jealous..Afgan in my class :)

No comments: