23 October 2009

Tak De Letrik + Entah

Hey Sayang,

Fuhyooo semalam tak de letrik satu alam damai kot.Sampai petronas smua tak leh wat bisnes.Dari pagi sampai ke kul bape ntah.Tapi malam la.Sebab aku kuar around kul 3,sesak la nafas dok umah keadaan camtu.Ngan aku tasehat nye..leh pening kot.Bile balik everything was OK!..

Kuar pon bkn gi mana.gi Pertama je.Makan n amik baju.Antar baju.Routine kalau ke Pertama tu.Part paling menarik.Aku nampak Nabil n Irma kat satu kedai pgantin ni tau.Bile drg kuar dr kedai.Jalan gilerrrrrrrrr lajuu dowh.Aishh mcm taw2 lak aku kaki amik gambar.ahahahah.Melepas laa.tapi xpe..xheran.muahahaha.

Then semalam gak g karoeke dalm kbox kat Pertama tu.Stupid dowh.Kbox Sogo jauh lebey updated.Bengang giler.Nak taw knp.Pergila try abeskan duit kt situ.Mesti krg rasa nak bakar je Kbox tu.Hahahah.

Ermmmmmmmmmmmm change mood,

Ada org tu dia delete entry dia. Ritu ada kot.Tibe2 time aku nak baca balik dah xde. Aku terperasan sumthing and buat aku nak pastikan..dia ada citer ke x about dat kt entry dia.Tapi malang dia lagi pantas.Dia delete sudah entry tu.If betullah,mmg dia xciter kt entry dia..ermm I have no comment.Dan dia buat aku myakinkan diri aku sdirik, KLMUC is da best for NOW~!!

Collegemate,coursemate,classmate yg smua gile2 gempak punyer.Caring.Sharing.FAIR.and if drg gi jln2,katakanlah without me sbb aku xsehat.They will tebus balik with sumthing to make me feel better.Yeahhhhhhhhh,aku salah dlu krn mperkotak-katikkan KLMUC. hahaha.

I'm in love with KLMUC esp Media student. Yeeepiiiiiiiiiiiiiiiiii.

Nak kecik hati ngan aku?? UR FAULT!!

1 comment: