18 October 2009

Sumpah aku benci...

Hey Sayang,

Sakit gileerr hati aku.

Firstly; pagi2 lagi Zaid kejut aku ajak gi Mid.Aku dah siap,dress up bagai nak gilaa..baru dia text cakap "Kechik,Ika n Eyla join" .. just like..wut the fish??sejak bile dorang kamceng?..mula2 aku gagahkan je la nk ikot.Then terfikir..kechik confirm2 melekat dgn Ika..eyla?mesti ngan dia..so aku ikot sebagai ape?ermm xpela abaikan..tayah gi ngan drg..ajak MMC n Yan skalik..tapi duka citer..smua tanak reply pd waktu aku perlukan.Ermm so sad.

Secondly; Tibe2 dpt taw lak Afiq g umah apple ngan yan??Damn..aku takesahlah.Cume pelik..x jemput lak aku?ajak Afiq sorang je ke?heee.Wutever!Malas fikir.Aku pun ada hati perasaan macam kau gak.Macam mana kau rasa about him dgn kwn2 ko,tu aku rasa ko dgn kwn2 aku.Is not about jeles..about sumthing like not fair kot.Macam tu laa..jeles?memang tak..cuma ermm ntahlah.time ko sms aku tu.Tak cakap lak ko nk g umah apple or so wutever tu kan..

Thirdly; Aku baca blog someone,like aku post entry before.Ermmm so wutever laa smua org currently.Isk sakit sakit sakit.

Berkawan salah.Tak berkawan salah.Jujur salah.Tak jujur salah.Ajak kuar,ade xtvt lain.Tak ajak kuar,mbebel cakap tak ajak.

eRmm smua org sama je.Cuma aku perlu ekpress apa yg aku rasa.Aku takan simpan apa yg aku rasa.Biar hati aku puas,buat apa aku jaga hati org.If org tajaga hati aku.So whatever!!

No comments: