06 October 2009

Malas + Busy

Sejak dua menjak ni..
ke busy an ku tlampau
dan mbuatkan aku..
tbatas utk hapdate blog
secara x lgsung..
kemalasan utk hapdate tu muncul la
bile cerita dh basi..
aku terus xde mood utk hapdate..
sdgkan byk yg blaku..
since aku x hapdate ni..
open hse aku..
dgn assignment aku laa
itu laa..ini laaa..
hahahahaha..
well busy mcm mn pon
aku enjoy dgn Broadcasting ni
even bile aku down..
aku akan kata..
dats aku bkn jiwa Broadcasting..
but my family know..
mmg dr kecik ni jiwa aku..
cume syaitan merasuk minda ku
hingga ku bkata begitu..
ermmm Result sem 1 dh kuar
not bad for english..
but for CCT..
byk yg prob..we gonna see Miss Clara 2moro..
ermmmmm ape laa lg aku nk citer kan..
sumpa laa tataw..
aihhhhhh leganye rasa..
bile dh xde utang assignment dgn lecturer..
ahakkz..td kena GAME dgn en.ajin
sumpa cuak..rasa nk gi bakar klinik tu je
if drg btul2 ckp mcm en.ajin ckp tu
slmt laa he's was playing je
aihhhh WA KENA BEBB
hahahaha...
Ricky???dia kata jumaat ni nk dtg
now dia busy ngan part time..
kesah ke aku ngan dia lg?
hahaha...
ntahlaaa..since someone in my heart ni wujud
aku tarasa yg aku amik port psal Ricky lg..
furthermore..dia pon x kontek aku kan..
wat ape aku ingat2 dia lg..
hahaaha...
erhhh oklaa..
malas ku jadi rajin lak aih..
panjang lebar aku mbebel..
ahahahaa

No comments: