01 October 2009

What Happen This Week???

Monday , 28 SEP 09

Class started.Assignment smua tasiap.Raya sakan katakan.Hua2..hari ni xbape sehat.Tapi saja datang sebab dah lama cuti kan?Even tasehat.Ahakz.Then sebab assignment la aku jadi btol2 tasehat.Hahaha.Merata2 aku gi cari CD utk assignment aku.Film Jogho,karya adaptasi dari Uwei.Ermmm sampai demam la aku gara2 assignment.Dkt stiap kedai CD aku mesti jumpe org yg agak bpengalaman ttg Film ni.Dkt kedai video ezy melawati.AKu jumpe sorang abg ni.baik sgt dia.tapi xsempat mintak contact number dia.Ahakz.

Tuesday , Wednesday - 29/30 SEP 09

MC from Doctor.Actually Doctor bagi sampai hari khamis.Tapi aku ckp kt Doktor.kamis aku mmg xde kelas.So 2hari tu je la yg dia bg.KhAMIs rehat sdirik.Lgpon xde kelas kan.assignment pon ntah kemana.Demam sakan namanya.Hhahaha.Dh r aku demam.Laptop smua demam.Xleh on9.cian aku kan.TUh yg x ter update ini blog.Bersawang katanya.Hhahahaha.Adoiyai.Ouh lupe nk gtaw.aku dh beli card reader.so sng nk transfer brg2 dlm handphone ke laptop.Mmg la leh bluetooth je.Tapi dgn card reader ni,aku leh susun folder elok2.Hahahahah :p

Wednesday Evening at Hospital Selayang

Aku n family g Hospital Selayang melayang,abg iapr aku nye kakak..sebab dia mengandung luar rahim.Sejam lebih gak r kt situ.Tiba2 aku rasa pening.Goyang2 aku.Pandangan aku dh x stabil.Tapiiiiii sebenarnya bukan aku pening,bangunan tu yg pening akibat gempa bumi kt Indonesia tu.Ermmm dlm hati aku Allahhu akbarrrrr...tapi suara aku bkata..MAMA..MAMA..aku takot sgt.Aku tapenah rasakan gegaran spt itu.Uwaaaa..huk2 takot aku.

Dannnnn hari ini,aku mendapati aku agak sehat.Tapi still batuk2 n selsema.Dan abg ipar aku yg makin teruk demamnye.Yeahh aku pembawa virus yg bjaya.Hahahah..

Oklah sampai sni saja.jgn lupe dtg umah sabtu ni ok.Mak aku masak sedap2 yawww..

hahaha

No comments: