25 July 2010

Alahai Khai..

Alahai Khai....mgisahkan tentang seorang sahabat yang berusaha menjemput rakannya utk ke studio photoshoot..cett! Aku laa tu..

Kisahnya kawanku Khai,dari Jumaat lagi nak suruh aku tlg dia jd model utk assignment dia..tapi Jumaat aku xboleh..so dia ckp AHAD KUL 9 MALAM..aku fikir waktu tu oklaa kot aku accept je..tibanya esk tu dia kata KUL 10 MALAM sebab kul 9 ada org booked..Ok fine laa..10 pon 10 la...dh bgtaw mama..tp mama was2..mama tot me nk pegi club..HAHAA..mmg tidaklaaa kan..ahad club ape barang..ada pulak.. ? :p

Then around kul 6lebey td..I text Khai tanye kul bpe dia nk dtg..dia ckp kul 8mlm..ok 7.45 Dh siap tunggu diaa like crazy.. 8.45 dia msg suruh tgu sbb jammed..around 9.30 still xsampai and aku sgt dh penat..mekap rambut smua dh bterabur..and mood dh malasss sgt2..ingat love prob segala bagai lg..btambah la aku sakit hati..text dia ckp aku dh malas..dia call..still ckp nk dtg smua bagai..tp dia dekat TOL DUTA on dat time..and aku kt cheras..juz imagine sempat ke ? Dgn jammed lg.......

Pas2 Mama ckp tayah pegi..dh lapar..tgu aku balik xtaw kul bpe..so oklaa msg khai ckp aku mmg xkan pegi..sbb 9.45 dia still xsampai and still stuck dlm jammed..sdgkan aku dh 2jam tgu dia..so dia call again..carut2 aku ckp aku babi segala bagai..and dia leh kata studio booked kul 11 MALAM..haha apekah semua ini ?? so k aku xkesahlaa babi ke bebal ke..masalahnyaa mmg aku sblum ni penah je balik 4 5 pagi..takan stakat nk photoshoot ni xboleh kan..kau ckp korang balik 3pagi slumber je..wehhh siambangggg kau tu laki...and sblum ni kalau aku balik lbt..esknya xde kelas..ni esk aku ade kelas kot..

Dgn family aku yg skang ni mharapkan aku utk mbantu kehidupan kiteorg..kalau aku masih perangai kebudak2an..boleh ke aku mbantu kehidupan family aku ? Sebab tu aku nk jual camera aku..tp mak aku xkasik..mak aku suruh keje.. Aku tahu family kau mewah..kau xfikir semua ni..kau bygkan kalau aku masih ATIE yg DULU..balik lewat..clubbing semua..berjayaa ke aku membantu family aku??

Sorrylaaa sbb terus off henpon and mcarut dkt kau..aku xbniat..tapi kau kena phm situation aku..mak aku dh pencen..aku dh xde abah..kakak2 aku smua idop dalam dunia drg..dan aku perluu mbantu mak aku..

From now on aku ckp awal dkt kau .. no more karoeke..no more movies..no more clubbing..no more andalus..WITH ME ...

1 comment:

mohamadazrulhaqim said...

atie, be cool okay.
semoga dipermudahkan segala urusan.
=)